پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: تفکیک اروپای مکار و نیرنگ‌باز از آمریکای جهان خوار خطای راهبردی و محاسباتی بزرگی است که چند سال است فرصت‌های ما را سوزانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان، با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر کشورهای اروپایی در قبال ایران اسلامی، اظهار کرد: در شرایط کنونی که اروپا و آمریکا از تقسیم‌کار واگرایی تاکتیکی به همگرایی راهبردی روی آورده‌اند، لازم است مسئولان ایرانی و به ویژه مدیران سیاست خارجی کشور مسائل مهمی را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: برهم زدن تصور باطل تفکیک و جدایی ماهیت دموکرات‌ها از جمهوری‌خواهان یکی از مسائلی است که باید مورد توجه مدیران ما باشد و کسانی که بزک کردن بایدن را وجهه همت خود ساخته‌اند، آب در هاون می‌کوبند.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: تفکیک اروپای مکار و نیرنگ‌باز از آمریکای جهان خوار نیز خطای راهبردی دیگری است و نوعی خطا در محاسبات محسوب می‌شود که چند سال است فرصت‌های ما را سوزانده است.

وی تصریح کرد: باید بازدارندگی دفاعی و نظامی، همنوایی مسئولان کشور در شرایط کنونی، افزایش اعتماد و سرمایه عمومی با اتحاد قوا برای افزایش خدمت به مردم و ... قطعاتی از جورچین مقاومت فعال به‌عنوان گفتمان حاکم بر محاسبات و رفتارهای همه ما باشد.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: اکنون زمان آن رسیده است که اروپا و آمریکا پیام قاطعیت و صلابت و پایان صبر راهبردی ایران را در مذاکرات با اروپایی‌ها دریافت کنند و راهبرد مهار حداکثری را مانند فشار حداکثری با مقاومت و بازدارندگی حداکثری پاسخ دهند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: مجلس شورای اسلامی پس از تصویب طرح انقلابی اقدام راهبردی ایران به‌عنوان نقشه راه مقاومت فعال در مقطع کنونی، باید بر نحوه عمل و رفتار دولت نیز نظارت کند تا این مسیر به‌درستی پیموده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha