سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: پیشگیری اساسی و واکسن واقعی در برابر حمله تحریم قوی شدن است و درمان ریشه‌ای آن نیز در انسجام و اتحاد و عدم اعتماد به دشمن و باور و اعتماد به خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در درس اخلاق حوزه علمیه استان که به‌صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبری معظم در جمع اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی چهار گزاره راهبردی را مطرح کردند که ارکان اصلی گفتمان مقاومت در همه زمینه‌ها است.

وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید کردند که در همه زمینه‌ها قوی شوید، به دشمن اعتماد نکنید، اتحاد ملی را حفظ و تقویت کنید و بیش از رفع تحریم به فکر خنثی‌سازی تحریم باشید.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: در موضوع ایران قوی باید بدانیم قدرتمندی و اقتدار ایران در همه زمینه‌ها در مقابل جنگ ترکیبی دشمن است، به عبارتی جنگ ترکیبی دفاع ترکیبی می‌طلبد و جوهره حقیقی چنین دفاعی، قوت و اقتدار ترکیبی است.

وی ادامه داد: دستیابی به این هدف بلند نیازمند مجموعه‌ای از سیاست‌ها، راهبردها، خط‌مشی‌های اجرایی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی است که مستلزم برنامه راهبردی، روحیه جهادی و مدیریت جهادی با جوانان مؤمن و انقلابی و دانا و کارآمد است.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: در مسئله مواجهه با دشمن باید مراقب تله‌های اعتماد به دشمن باشیم که یکی از این تله‌ها انفکاک بین بایدن ترامپ و آمریکا و اروپا است و از مهم‌ترین مأموریت‌های جریان تحریف همین موضوع است، در حالی که جلوه‌های استکبار و مستکبران در ماهیت و هویت یکی است نباید در تله ظاهر فریبنده آنان افتاد.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند در قضیه اتحاد ملی اولین مسئولیت بر عهده مدیران و کارگزاران ارشد نظام و روسای قواست؛ یعنی قبل از نیاز به مذاکره با خارج، ما نیاز به مذاکره داخلی داریم تا یک صدای واحد از ایران انقلابی در مقابل دشمن شنیده شود.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: در موضوع تحریم هم باید بدانیم ویروس کرونای تحریم نیاز به واکسن پیشگیری و درمان ریشه‌ای دارد؛ بر این اساس باید بر پیشگیری و درمان اساسی تمرکز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری اساسی و واکسن واقعی در برابر حمله تحریم قوی شدن است و درمان ریشه‌ای آن نیز در انسجام و اتحاد و عدم اعتماد به دشمن و باور و اعتماد به خود است؛ ازاین‌رو تمرکز بر مذاکره برای رفع تحریم اگر گرفتار بدعهدی دشمن خبیث هم نشود یک مُسکّن موقتی است که دردی را دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha