پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها موجب افزایش مقاومت حداکثری ملت در برابر فشار حداکثری دشمن است و موجب هم‌زبانی، هم‌آوایی و هم‌افزایی بین قوا و دستگاه‌ها شده و به افزایش امنیت ملی، سرمایه اجتماعی و اقتدار ملی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه استان که به‌صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به تصویب و ابلاغ طرح مجلس در اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، اظهار کرد: این طرح از تراز مطلوبی از جهت کارشناسی و مشورت‌خواهی برخوردار است.

وی افزود: پنج ماه کار روی یک طرح شاهد این ادعاست؛ لذا عجولانه نبوده و نشان هول شدن مجلس نیست. هرچند ممکن است شهادت مظلومانه و ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده و لزوم پاسخ همه‌جانبه به دشمن، یک فوریت این طرح را به دو فوریت تبدیل کرده است.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: اکنون و پس از تصویب این طرح و تأیید شورای نگهبان و ابلاغ آن، باید حق و استقلال عملی مجلس محترم در تصویب طرح مزبور و دیگر لوایح و طرح‌ها و ابلاغ آن در صورت عدم ابلاغ از سوی ریاست جمهوری به رسمیت شناخته شود.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: هر کس در هر سطح و جایگاهی باید به قوای سه‌گانه کشور و قوانین مصوبه در سطوح مختلف احترام بگذارد و خود و زیرمجموعه‌اش را مُلزَم به اجرای آن کند.

وی افزود: تا قبل از تصویب طرح در مجلس و تأیید آن در شورای نگهبان، انجام مباحث مخالف و موافق مقبول بود اما اکنون این طرح به قانون تبدیل شده و در مهلت مقرر مسیر قانونی خود را طی کرده و دستگاه دیپلماسی باید با تمام توان از این ظرفیت به وجود آمده بهره برده و آن را قدر بداند.

حجت‌الاسلام آزموده اظهار کرد: جناحی نشان دادن طرح و قانونی که برای حفاظت از عزت ملی و منافع ملی است با هر زبان و قلم و در هر سطح و جایگاه خواسته یا ناخواسته خدمت به دشمنان عزت و سربلندی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها موجب افزایش مقاومت حداکثری ملت در برابر فشار حداکثری دشمن است و موجب هم‌زبانی، هم‌آوایی و هم‌افزایی بین قوا و دستگاه‌ها شده و به افزایش امنیت ملی، سرمایه اجتماعی و اقتدار ملی کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha