دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز جمعه بابل

حوزه/ معاون وزیر بهداشت و درمان می گوید که اگر کسی کرونا داشته باشد و در شهر بگردد، جنایت کار هست. حال سؤال من این است که کسی کرونا دارد و شهر به شهر می‌رود و به مازندران می‌آید، این جنایتکار و یا خیانتکار نیست؟

به گزارش خبرگزاری حوزه، در صفحه مجازی امام جمعه بابل آمده است:
نماز جمعه امروز بابل به امامت حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه بابل با حفظ فاصله‌گذاری صفوف و رعایت موارد بهداشتی برگزار شد.
امام‌جمعه‌بابل: تهران تعطیل می‌شود ولی مسافرین به مازندران سرریز می‌شوند/ کسی که کرونا دارد و شهربه‌شهر می‌رود و به مازندران می آید جنایتکار نیست؟

امسال به دلیل شرایط ویژه پیش‌آمده امکان حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلا فراهم نشد. اما هیات‌ها و موکب‌های اربعین تلاش مجدانه‌ای را برای برپایی باشکوه اربعین صورت دارند و امسال فضای اربعینی را به داخل شهر آوردند. از این عزیزان بزرگواری که در مصلای جمعه بابل و دیگر مناطق شهرستان نهایت تلاش خود را در این عرصه فراهم کردند، تقدیر می‌کنم.

۲۷ ماه صفر به عنوان روز وقف نام‌گذاری شده است. همه ما در مساجد، تکایا و مدارس علمیه بر سر سفره وقف نشسته‌ایم . از زحمات و تلاش های عزیزان در اداره اوقاف تقدیر و تشکر می‌کنم. در بسیاری از مکان های موقوفه مردم در پرداخت وجوه موقوفه کم لطفی می کنند. از دست اندرکاران اداره اوقاف تقاضا دارم هنگامی که مردم به آن‌ها مراجعه می کنند به بهترین نحو رفتار نمایند. شنیدم با برخی کم لطفی ها باعث هزینه هایی می شوند که این امر باعث منصرف شدن بسیاری از افراد به وقف می شوند. برخی ها می گویند به خاطر پیچیدگی های اداری و سختی حاضرند زمین خود را بفروشند و خرج کنند ولی وقف نکنند. بسیار تاسف بار است برخی از وکیل‌نماهای خائنی می‌گویند که این زمینه‌ای وقفی را به ما بسپار تا من سند ملکی برای شما بگیرم.

از سراریز شدن مسافران تهرانی به استان، بعد از وخامت اوضاع کرونا و تعطیلی این شهر اظهار نگرانی می‌کنم. با کمال تاسف تهران تعطیل می شود ولی مسافرین سراریز به استان می‌شوند.

معاون وزیر بهداشت و درمان می گوید که اگر کسی کرونا داشته باشد و در شهر بگردد، جنایت کار هست. حال سؤال من این است که کسی کرونا دارد و شهر به شهر می‌رود و به مازندران می‌آید، این جنایتکار و یا خیانتکار نیست؟ باعث مسافرت های این مردم کیست؟ عامل جنایات چه کسی هست؟ چه تدبیری باعث خیانتکاری ها شده است؟ 

وزارت خزانه داری آمریکا چند بانک را به تحریم ها افزود. اینها فقط یک اسم است چون این بانک ها سازوکار وابستگی نداشتند. خاک بر سر آنهایی که چرتکه می زنند که آیا ترامپ پیروز می شود یا رقیبش! علی رغم اینکه رهبری چندین بار فرمودند که نگاهتان به بیرون باید قطع شود و بایستی به داخل تکیه کنید ولی متاسفانه دولتمردان توجه خوبی نداشتند. در بدترین محاسبه وضعیت امروز اقتصاد در کشور تحریم های خارجی ۵۰ درصد اثر دارد و ما بقی متعلق به تصمیم گیری داخل است.

متاسفانه مشکل آب این شهرستان هم حل نشد. حسب ظاهر مثل دو سال قبل اقدامی موقت برای حل این بحران صورت گرفت. تنها راه، راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب بابل است که در بابلکنار در دست احداث می باشد. فقط آن تصفیه خانه بایستی انجام بگیرد. با عکس گرفتن مسئولان این کار حل نمی شود. از مسئولان استانی که مایوس شدیم. ما از وزیر محترم نیرو خواهشمندیم که این مشکل را برطرف کند.
جمعه، ۱۸ مهر ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha