جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ خیرین با اموال خودشان در مسیر اباعبدالله(ع) حرکت می کنند و اتصال خود را به ایشان ثابت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در قم پیش از ظهر امروز در آئین برگزاری چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اداره کل اوقاف استان قم، تحت عنوان «شمیم حسینی» که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار برگزار شد، با بیان اینکه جای ایرانیان عاشق امام حسین(ع) در زیارت اربعین خالی بود، گفت: هدف از زیارت، اتصال به وجود مبارک اباعبدالله(ع) است و دست یافتن به این هدف صرفا از طریق تشرف مکانی نیست.

وی افزود: عمر انسان تمام شدنی است و آنچه باقی می ماند امور خیر است و خیرین با موقوفات خود اثر اعمال خود جاودانه می کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با یادآوری جمله "ما ملت امام حسینیم" از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: ملت امام حسین(ع)، امت قیام، توجه به درد دردمندان، انفاق و ایثار است.

وی با اشاره به دعوت قرآن کریم برای انفاق از پاکیزه ترین اموال در راه خدا و با بزرگداشت یاد خیر مرحوم امین جعفری، از کسانی که هنوز قدم در راه کمک به نیازمندان نگذاشته اند، درخواست کرد که خود را از این فیض الهی محروم نسازند چرا که ملت انقلابی ایران در طول چهل سال گذشته نشان داده اند که هیچ‌گاه از راه و اهداف حضرت اباعبدالله (ع) جدا نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در قم مردم انقلابی ایران در حال حرکت در صراط مستقیم امام حسین(ع) هستند،خاطر نشان ساخت: شاخصه حسینی بودن، پیمودن راه امام حسین(ع) و محقق کردن اهداف ایشان است.

امام جمعه قم در پایان با تقدیر از مشارکت خوب مردم در امور خیر در ماه صفر و محرم، ابراز کرد: خیرین با اموال خودشان در مسیر اباعبدالله(ع) حرکت می کنند و اتصال خود را به ایشان ثابت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha