سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
۷

حوزه/ حجت الاسلام آقایی، امام جمعه سابق چالدران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از برکات نگاه حکیمانه امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب اسلامی است که اثرات پرخیر و برکت آن پس از سالها نمایان می گردد و ضرورت های وجودی آن بیش از پیش جلوه گر می شود.

وی افزود: کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار خطیر و مهم است و باید با بصیرت و هوشیاری کامل در جهت هماهنگی نهادها و سازمان ها در ایام مهم عمل کرده و نقش خود را به خوبی ایفا کند، فلذا ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در گذشته باید کمر همت بسته شده و با جدیت در این مسیر گام برداشت.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: راه های موفقیت در کارها و عاقبت بخیری در هر مسئولیتی توجه به نماز شب و ذکر یاد و نام خداوند و استمداد از اوست و لازم است همت کنیم در هر کاری صادقانه وارد شویم و با صداقت کار کنیم و صادقانه آن را تحویل دهیم که امیدواریم همه مسئولین در نظام جمهوری اسلامی بر این امور همت داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود از زحمات جناب آقای بخشایی در طول تصدی ریاست شورا قدردانی کرده و برای حجت الاسلام آقایی آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی، مدیرکل امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات کشور نیز در این مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مؤذن انقلاب و مدافع آرمان های والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: استقلال، بصیرت و موقع شناسی از جمله ویژگی های این شورا است که در برهه های مختلف و حساس نقش بی بدیل خود را ایفا کرده است.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام ناصر آقایی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی منصوب و از زحمات طاهر بخشایی رئیس سابق این شورا تجلیل شد.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha