پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمدی منفرد

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری دوره های عمومی غیرحضوری روخوانی و روانخوانی و ارائه بیش از ۱۰۰ گواهینامه دوره به قبول شدگان دوره در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره های عمومی غیرحضوری روخوانی و روانخوانی و ارائه بیش از ۱۰۰ گواهینامه دوره به قبول شدگان دوره در سطح استان خبر داد. 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: بنا به تفاهم نامه همکاری فیمابین سازمان دارالقرآن الکریم و نیروهای مسلح مبنی بر توانمندی سربازان در آموزش روخوانی و روانخوانی به جامعه هدف، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ابتدای سال تاکنون موفق به برگزاری سه دوره عمومی سطح بندی روخوانی و روانخوانی و فصیح خوانی در بین نیروهای نظامی و انتظامی استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز بنا به تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و عقیدتی ناجای استان، دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی نیز با نظارت اداره امور قرآنی و با همکاری عقیدتی نیروی انتظامی استان ویژه کادر وظیفه در حال برگزاری است.  

گفتنی است، اساتید دوره آموزشیاری روخوانی و روانخوانی دوره با معرفی و نظارت اداره امور قرآنی، دروسی از قبیل روش تدریس قرآن کریم و تجوید را آموزش می دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha