شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آموزش قرآن به کودکان

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری دوره استعدادهای قرآنی در استان با حضور نخبگان و استعدادهای قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، جواد احمدی منفرد پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان قرآنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری دوره استعدادهای قرآنی در استان با حضور نخبگان و استعدادهای قرآنی خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: بنا به ابلاغ سازمان دارالقرآن الکریم کشور مبنی بر برگزاری دوره استعدادهای قرآنی در استان، نشست‌های هم اندیشی با اساتید و کارشناسان قرآنی استان در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد این دوره در فضای مجازی کار خود را آغاز کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز بنا به سهمیه سازمان دارالقرآن کشور تعداد ۳۵ نفر مجاز به شرکت در این دوره هستند که البته با توجه به وجود مستعدین بسیار زیاد در سطح استان تعداد ۱۰ نفر دیگر نیز به این دوره اضافه شدند.

گفتنی است، این دوره رسما کار خود را از اوایل مهرماه آغاز کرده است و آموزش‌های لازم در رشته تجوید توسط عبدالله محبوبی و در رشته صوت و لحن توسط محمد جماله، از اساتید قرآنی استان به این استعدادها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha