جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
لطفی کمیته امداد بوشهر

حوزه/ در ادامه پویش مردمی طرح تامین  ۱۰۰۰ دستگاه یخچال برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد، بانک رفاه استان بوشهر  ۵ دستگاه یخچال به منظور توزیع میان این نیازمندان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها و اهداف کمیته امداد شناسایی نیازمندها و رفع مشکلات این جامعه بوده که در بازدیدهای میدانی بعمل آمده توسط مددکاران مورد تاکید و مدنظر قرار می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اینکه لوازم ضروری زندگی از نیازهای اصلی و مهم مددجویان است، گفت: از ابتدای سال جاری با توجه به فصل گرما در استان بوشهر خدماتی نظیر تامین و توزیع وسایل سرمایشی از جمله یخچال و کولر گازی انجام شده است.

لطفی با اشاره به گرانی های  موجود در بازار و مشکلات گسترده‌ای که برای اقشار کم درآمد وجود دارد، گفت: این شرایط سبب شده تا خانوارهای تحت حمایت امکان خرید دستگاه‌های خنک کننده‌ای مانند یخچال را نداشته و در وضعیت بسیار بدی قرار داشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد از مجموع ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان، در مجموع سه هزار خانوار یا فاقد یخچال هستند و یا یخچال فرسوده دارند که از ابتدای سال جاری با همکاری مردم، خیران نیکوکار و دستگاه های اجرایی تلاش شده است این خانواده ها صاحب یخچال شوند.

وی با اشاره به تامین هزار دستگاه یخچال به شکل امانی از شرکت تولید کننده، گفت: امروز بانک رفاه استان هزینه ۵ دستگاه از این تعداد یخچال را به منظور توزیع میان نیازمندان فاقد یخچال اهدا کرده است.

لطفی با بیان اینکه تعداد هزار یخچال طی دو مرحله میان نیازمندان فاقد یخچال توزیع شده است، بیان داشت: برای تهیه این تعداد یخچال ۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی خیرین، کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تامین و به حساب شرکت سازنده پرداخت شده است.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم و خیران در تامین نیازهای محرومان، تاکید کرد: این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت و در فصل سرما نیاز افراد بی بضاعت به لوازم گرمایشی(آبگرمکن) بیشتر خواهد بود که امیدواریم شهروندان کمیته امداد را در این زمینه یاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha