جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سواد فضای مجازی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی از سوی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و با همکاری سازمان فضای مجازی سراج بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران بوشهر از برگزاری اولین دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی از سوی حوزه علمیه خواهران بوشهر و با همکاری سازمان فضای مجازی سراج این استان خبر داد و گفت: این دوره از ۲۱ مردادماه به صورت برخط(آنلاین) آغاز شد.

فاطمه مجاهد هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش فضای‌مجازی طلاب برشمرد و گفت: سعی ما بر آشنایی طلاب با حوزه فضای مجازی، علائم اعتیاد به اینترنت و راهکارهای پیشگیری از این اختلال، ارتقای مهارت استفاده صحیح از رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خانواده با هدف بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب‌ها، آشنایی با راه های ایمن‌سازی فرزندان در فضای مجازی و انسجام بخشی به حرکت نوپا و اثرگذار نهضت سواد فضای مجازی در استان بوشهر بود.

وی در ادامه بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته استان برگزار شد و سرفصل های آن مبانی سواد فضای‌مجازی، خانواده و رسانه های دیجیتال، رژیم مصرف، تکنیک های اقناعی و تفکر نقاد بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران بوشهر در ادامه گفت: ویژگی‌های بارز و انحصاری این دوره حضور اساتید برجسته استان، اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر از مرکز سواد فضای مجازی سراج و معرفی نفرات برتر دوره به سازمان های مربوطه است.

مجاهد در پایان گفت: این دوره در شش جلسه آموزشی به صورت برخط و رایگان برای طلاب برگزار خواهد شد و در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان، گواهینامه معتبر از سوی سواد فضای مجازی سراج اعطا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha