جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، گفت: تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بانوان و شبکه‌سازی در این بخش، باید از محوری‌ترین اقدامات فرهنگی ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست کارشناسان فرهنگی این اداره کل به تشریح زیرساخت‌ها و محورهای عملیاتی فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی پرداخت و اظهارداشت: برنامه‌های فرهنگی را باید با رویکرد فضای مجازی، شبکه‌سازی، مردمی سازی تبلیغ و به دور از تصدی‌گری پیگیری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با ابراز رضایتمندی از اقدامات صورت گرفته در حوزه معاونت فرهنگی تصریح کرد: رویکرد معاونت فرهنگی در راهبری اهداف و افق‌های این حوزه، باید رویکردی استانی بوده و در تخصیص اعتبار و انجام برنامه‌های فرهنگی، اولویت با مناطق کمتر توسعه یافته و محروم باشد.

حجت‌الاسلام نبی زاده، با اشاره به ظرفیت تشکل‌های وابسته و تأکید بر حفظ نظام خانواده در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی یادآور شد: شک نکنید امروز، نظام اسلامی از ناحیه زنان و بانوان جامعه مورد هدف قرار گرفته و بسیار آسیب‌پذیر است؛ ازاین‌رو تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بانوان و شبکه‌سازی در این بخش، باید از محوری‌ترین اقدامات فرهنگی ما باشد.

وی افزود: هنر شما، رصد کنشگران فرهنگی دیده نشده در جامعه است؛ چراکه کنشگران فرهنگی زیادی در مناطق کمتر توسعه یافته داریم که به‌عنوان ظرفیت‌های مفید فکری و فرهنگی می‌توانیم از قابلیت‌های آن‌ها بهره‌مند باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان با تأکید بر تقویت تعاملات سازنده با فعالان و کنشگران فرهنگی، خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل مهربانانه با فعالان فرهنگی، امید آفرین خواهد بود و راهبری این موضوع باید از دریچه خادمی انجام شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha