پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی

حوزه/ مراسم افتتاحیه نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی،یکشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۳۹۹ در شهر مقدس قم، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین ظاهری، در گفت وگویی بیان داشت: مراسم افتتاحیه نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی به ریاست  آیت‌الله اعرافی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست قوه قضائیه و جمعی از مدیران ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی یکشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۳۹۹ در شهر مقدس قم، مدرسه علمیه معصومیه برگزار خواهد شد.


مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات این  همایش گفت:این نشست با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور حدود ۷۰ نفر از مدیران مراکز علمی-تحقیقاتی حوزوی و دانشگاهی و جمعی از فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه همراه با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هوش مصنوعی در تولید دانش اسلامی و با رونمایی از جدیدترین دستاوردهای علمی و فنی در زمینه پژوهش علوم اسلامی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: پیش از این بنا بود افتتاحیه همایش در روز ۲۷م مهرماه ۱۳۹۹ برگزارشود اما با نظر شورای سیاست‌گذاری همایش این تاریخ به ۴ آبان ماه تغییر یافت.

ظاهری گفت:علاقه‌مندان و پژوهشگران گرامی می‌توانند با مراجعه به وبسایت همایش به آدرس www.aiisc.ir  ضمن اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای همایش به محتواهای مرتبط و درگاه‌های پخش زنده افتتاحیه و کمیسیون‌های ارائه مقالات همایش بر بستر فضای‌مجازی دسترسی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشروح این مراسم به‌صورت زنده از شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha