پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعضای مسجدی در نیوکاسل خون اهدا کردند

حوزه/ اعضای مسجد توحید در نیوکاسل، به طور دسته جمعی به منظور ابراز علاقه و شیفتگی شان به امام حسین (ع) در مراسمی همگی خون اهدا کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، اعضای مسجد نیوکاسل برای نجات کسانی که به خون نیاز دارند در رویداد «اهدای خون، اهدای زندگی» شرکت کردند.

همزمان با نزدیک شدن به ماه ربیع الاول و به منظور بزرگداشت اربعین حسینی، در نیوکاسل ده ها تن از اعضای یک مرکز اسلامی محلی برای اهدای خون به نزدیک‌ترین درمانگاه مرتبط مراجعه کردند.

کامران حیدر در این رویداد که توسط مرکز اسلامی توحید در نیوکاسل برگزار گردید گفت: در دین مان ما به افراد نیازمند کمک می‌کنیم و می‌خواهیم زندگی مردم را با اهدای خون نجات دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با این حال، در جامعه ما آگاهی بیشتری در مورد کمک مالی برای کمک به دیگران و کمک به اعضای جامعه نیاز است. ما همچنین قصد داشتیم به این طریق بزرگداشتی برای حفظ یاد و خاطره امام حسین (ع) نوه پیامبر اسلام (ص) را برگزار کنیم.

شیخ میثم قاسمی، رئیس مرکز اسلامی توحید نیوکاسل، افزود که در این مراسم همچنین امام حسین (ع) نیز تجلیل شد و گفت: اهدای خون راهی است که ما از طریق آن از جان گذشتگی امام حسین (ع) و کمک ایشان به نیازمندان را بزرگ می داریم.

وی گفت: خون دادن سریع ، ایمن و بهداشتی است و کل مراحل اهدای خون آسان است. ما می خواهیم اهدا کنندگان از هر پیشینه‌ای را تشویق کنیم و امیدواریم که این جلسه گروهی به یک رویداد منظم تبدیل شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha