جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: وقف ها طبق نیاز جامعه امروز صورت می گیرد، در اداره کل اوقاف مشاورانی برای افراد نیک اندیش وجود دارد که قبل از وقف به واقفین مشاوره می دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی عصر امروز در مراسم همایش «یاوران وقف» که در سالن اجتماعات ادره کل اوقاف برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، اظهار داشت: هر کسی کار شایسته ای انجام دهد در حالی که ایمان به خداوند آورده است به طور مسلم آن را حیات پاکیزه می بخشیم و پاداش آنان مطابق با بهترین اعمالی است که انجام می دادند.

وی در خصوص عمل صالح، اضافه کرد: هرکس در دنیا هر عملی انجام می دهد خداوند پاداش آن را در قیامت و آخرت به آنان خواهد داد پس چه بهتر که انسان کار نیک را انجام دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: خداوند در مقابل کار خیر، اجر مضاعف خواهد داد، وقف به عنوان چشمه همیشه جوشان جاری است، از زمان ورود حضرت علی(ع) در مدینه منوره که حضرت چند چاه را حفر کردند که اکنون نیز وجود دارد، مردم نیز از این چاه ها آب می خوردند، این کار یکی از موقوفات حضرت علی(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: ما از مولی علی(ع) تبعیت می کنیم، غیرمسلمانان نیز نهادی به عنوان وقف دارند که مردمی است و در مراکز علمی و درمانی کمک می کند، آنچه برای ما حائز اهمیت است، اینکه وقف یک چشمه همیشه جاری است که از گذشته تاکنون روان بوده و خواهد بود، راه خیر هیچ وقت توقف پذیر نیست.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما اکنون بنا بر نیاز جامعه پیش می رویم، در یک زمانی وقف پیرامون مسائلی صورت می گرفت، اکنون با توجه به مسائل روز و براساس نیازهای جدید وقف انجام می شود.

وی تاکید کرد: وقف ها طبق نیاز جامعه امروز صورت می گیرد، در اداره کل اوقاف مشاورانی برای افراد نیک اندیش وجود دارد که قبل از وقف به واقفین مشاوره می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha