شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
۱۹۹ مدرسه اسلامی تا ۱۶ روز در سرمبان مالزی تعطیل می‌شوند

حوزه/ با شیوع گسترده ویروس کرونا در منطقه‌ سرمبان، جمعا ۱۹۹ مدرسه و آموزشگاه اسلامی این ناحیه به مدت ۱۶ روز و تا ۹ نوامبر ۲۰۲۰ تعطیل خواهند بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از malaymail، مدارس اسلامی سرمبان، واقع در نگاری سمبیلان در مالزی، بیش از ۱۶ روز تعطیل خواهند شد.

با شیوع گسترده ویروس کرونا در منطقه، به جمعا ۱۹۹ مدرسه و آموزشگاه اسلامی در سرمبان دستور داده شده تا هم اکنون تا تاریخ ۹ نوامبر به مدت ۱۶ روز کلاس‌ها را تعطیل کنند.

سازمان امور اسلامی نگاری سمبیلان در بیانیه‌ای امروز از تعطیلی این مدارس، کلاس‌های مذهبی عصرگاهی، دبستان اسلامی، کودکستان‌های اسلامی، مدارس متوسطه اسلامی، مراکز حفظ قرآن، مدرسه‌ها و مدارس پوندوک (نوع ویژه‌ای از آموزشگاه‌های دینی اسلامی در مالزی) خبر داد.

در این گزارش آمده است:  این تصمیم مطابق با پیام ویژه نخست وزیر محی الدین یاسین در تاریخ ۶ اکتبر در مورد درخواست دولت برای تعطیلی مدارس در مناطقی است که توسط وزارت بهداشت مالزی به عنوان منطقه قرمز اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد دانش آموزانی که می‌خواهند در خوابگاه موسسات آموزشی مذکور باقی بمانند می‌توانند تحت مراقبت سرپرست خوابگاه از امکانات این مراکز استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha