جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه رضویه لامرد

حوزه/ طی مراسمی سالن کنفرانس شهید حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری، شهید اقتدار فرهنگی جمهوری اسلامی، خیریه زنده‌یاد مرتضی جهانبانی و کتابخانه علامه محمودی علامرودشتی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) سالن کنفرانس حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری، شهید اقتدار فرهنگی جمهوری اسلامی، خیریه زنده‌یاد مرتضی جهانبانی با اعتباری بالغ بر ٥٠٠ میلیون تومان و سالن کتابخانه علامه محمودی علامرودشتی با اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیون تومان در لامرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌ علمیه استان فارس در این مراسم با بیان اینکه امروز دشمن در ابعاد مختلف در حال جنگ نرم با انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: عملیات گسترده دشمن علیه مسلمانان به‌ویژه ایران اسلامی آغاز شده است و کند کردن جبهه مقاومت و امید دادن به هم‌کیشان خود، دو حرکت شوم دشمن است.

مدیر حوزه‌ علمیه استان فارس اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در دومین سال آن قرار می‌گیرم نقشه راه برای همه ماست که براساس اندیشه، تفکر و حساسیت خاصی نوشته شده است و باید به‌طور ویژه به آن پرداخت، زیرا انقلاب ما مبتنی بر فطرت دینی ماست.

وی با اشاره به رسالت‌های مهم حوزه علمیه نیز گفت: همت والا، نگاه تمدنی و حکمت‌محوری سه محور مهم در حوزه علمیه، و جامعه‌پردازی یکی از وظایف حوزه علمیه است.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده، امام جمعه لامرد نیز در این مراسم با اشاره به راه اندازی سالن کنفرانس و کتابخانه مدرسه علمیه رضویه لامرد، خاطرنشان کرد: زنده‌یاد حاج مرتضی که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود در زمان حیات خود همواره به عنوان یک خیّر از حوزه علمیه رضویه لامرد در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کرد و امروز راه این خیّر عزیز و والامقام نیز توسط فرزندانش ادامه دارد.

در این مراسم که با ویژه‌برنامه بیعت با امام عصر(عج) همراه بود، ائمه جمعه و جماعت، طلاب و روحانیون شهرستان لامرد حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha