شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه لار

حوزه/ مسئولیت مدرسه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع) شهرستان لارستان به حجت الاسلام والمسلمین موسوی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مسئولیت مدرسه علمیه امام علی بن ابی طالب(ع) شهرستان لارستان طی حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه فارس، به حجت الاسلام والمسلمین موسوی واگذار شد.

در این حکم آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام جمعه محترم شهرستان لار جناب حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم«دامت توفیقاته»

سلام علیکم

با توجه به تأکید شورای محترم حوزه استان مبنی بر اجرایی شدن نظر مقام معظم رهبری دام ظله العالی در رابطه با واگذاری مراکزی که توسط ائمه محترم جمعه تأسیس شده به امام جمعه مستقر، این مدرسه که با همت والای امام جمعه وقت لارستان حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی رضوان الله علیه تأسیس و تمشیت شد به حضرتعالی به عنوان امام جمعه آن شهرستان واگذار می شود.

امید است با حمایت ها و هدایت های جنابعالی، این مدرسه که نشان دهنده عمق باورهای دینی مردم شریف لارستان است و در امتداد حوزه با سابقه لار از زمان مرحوم آیت الله العظمی سیدعبدالحسین لاری قرار دارد و پایگاه عشق ورزی به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است به همان مسیر نورانی در جهت تربیت طلاب علوم دینی ادامه دهد.

حرکت پیشرو طلاب و فضلای حوزه های علمیه در مسیر جامعه پردازی در گام دوم انقلاب در پرتو تقوا محوری و دانش اندوزی در مسیر وحدت بین همه دلدادگان به اسلام رسالتی است که امروز بیش از هر زمان دیگری متوجه حوزه های علمیه است.

حمایت مادی و معنوی مسئول محترم مدرسه با مساعدت مؤمنین و خیرین آن سامان، در کنار استفاده از کادر مدیریتی توانمند و انقلابی امری است که در راستای بالندگی طلاب علوم دینی مورد تأکید می باشد.

در اینجا لازم است از خدمات خالصانه همه کسانی که در طول این ۳۰ سال در تقویت و حمایت از این مدرسه مبارکه مجاهدت کردند مخصوصا از زحمات حضرت حجة الاسلام و المسلمین نسابه«عافاه الله تعالی» تقدیر و تشکر نمایم و به روح پاک مؤسس مدرسه مرحوم آیت الله آیت اللهی درود بفرستم.

مستدعی است پس از ابلاغ این حکم نسبت به تعیین تکلیف موقوفات و اموال مدرسه و همچنین تعمیر و تجهیز کلاس های درس و بخش اداری و خوابگاهی اقدامات لازم را مبذول فرمائید.

مدیر حوزه علمیه استان فارس

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha