شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ما ایرانی ها

حوزه/ برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی روایت تلاش ها و فعالیت های نیکوکارانه مصطفی روحانی در جهت حمایت از معتادان برای داشتن یک زندگی پاک و به دور از اعتیاد در این برنامه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این قسمت از برنامه «ما ایرانی ها» روایتگر قصه مصطفی روحانی، دندانسازی  است که روزگاری نه چندان دور، خود در دام اعتیاد گرفتار بوده و بعد از پاکی به شکرانه سلامتش سراغ  کارتن خواب ها می رود و سعی می کند  با کلامش آنها را ترغیب به ترک اعتیاد کند و معتادان با پای خود به کمپ ترک اعتیاد می روند و با ایمان قلبی و عشق به زندگی به زمان پاکی خود باز می‌گردند.

اورنگی تهیه کننده برنامه «ما ایرانی ها» در باره انتخاب این موضوع برای برنامه، گفت: یکی از مهمترین مسائل و معضلاتی که از گذشته دور و درحال حاضر، جامعه بشری را تهدید می کند، پدیده اعتیاد و مصرف سوء مواد مخدر است که دارای پیامدهای سنگین مختلفی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و روانی در سطوح مختلف جامعه به ویژه بین نسل جوان می باشد. در این قسمت می خواهیم از بیمارانی صحبت کنیم که فراموش شده اند و شاید آن ها هم روزی برای خودشان در جامعه جایگاهی داشتند.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه ۵ سیما پخش و تکرار آن روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۱ خواهد بود.

مخاطبان برنامه می‌توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha