پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 925451
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
هفته وحدت

حوزه/ شبکه پنج سیما همزمان با آغاز هفته وحدت (۸ تا ۱۳ آبان ماه) مصادف با پنج شنبه ۱۲ تا سه شنبه ۱۷ربیع الاول ویژه برنامه های متنوعی چون: تانیایش، عطر عاشقی، عشق یعنی، خورشید مدینه، مهمانی به خانه بر می گردیم، مسابقه آنلاین و تلویزیونی برخط شو و ... را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروه معارف برنامه ظهرگاهی «تا نیایش» را روز پنج شنبه ۸ آبان ماه ساعت ۱۲:۲۰ ویژه ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) روی آنتن می برد. دکتر سید محسن میرباقری کارشناس مذهبی این ویژه برنامه به تبیین موضوع رحمت پیامبر اکرم (ص) می پردازد. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی علیرضا هنرمند و با اجرای احمد شفازاده تماشایی خواهد شد. همچنین برنامه «تا نیایش» از روز شنبه تا سه شنبه معطوف به هفته وحدت روی آنتن شبکه پنج می رود.

«خورشید مدینه» عنوان کلیپی تماشایی با موضوع ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) است. این کلیپ ترکیبی متشکل از گزارشی از شهر مدینه منوره، گروه تواشیح، موسیقی و مداحی است که در ۴ قسمت ۵ دقیقه ای به صورت متناوب پخش می‌شود.

«نماهنگ و مولودی خوانی» نیز در شب و روز عید ۱۷ربیع الاول از شبکه پنج پخش می شود.

برنامه «عطر عاشقی» ۱۶ آبان با موضوع شباهت های حکومت نبوی و انقلاب مهدوی(عج) ساعت ۱۷:۳۰روی آنتن شبکه می رود. حجت الاسلام پناهیان کارشناس مذهبی با حضور در این برنامه به تبیین و بررسی این موضوع می پردازد. 

مستند «عشق یعنی...» و سخنرانی مذهبی دو برنامه دیگر برنامه گروه معارف شبکه پنج سیماست که در ایام ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) پخش می شود.

 مهمانی «به خانه بر می گردیم» ویژه عید ربیع

ویژه برنامه مهمانی «به خانه بر می گردیم» از روز جمعه ۹ آبان ماه تا روز سه شنبه مصادف با ۱۷ربیع  ساعت ۱۰:۳۰ مهمان خانه مخاطبان می شود. مهمانی «به خانه برمی گردیم» ویژه اعیاد مذهبی و ملی کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری است که با اجرای فوژان احمدی و سید مرتضی حسینی در ایام هفته وحدت لحظات به یاد ماندنی را برای مخاطبان خلق خواهد کرد.  دعوت از هنرمندان، خوانندگان، مسابقه، میان برنامه های شاد و.... از بخش های تماشایی این ویژه برنامه است.

برنامه «رنگین کمان» دیگر برنامه گروه خانواده معطوف به این مناسبت روی آنتن می رود.

پخش فیلم محمد رسول الله(ص) در ۱۷ ربیع الاول 

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اکرم(ص) سه شنبه ۱۳ آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

در عید ربیع «برخط» شوید

مسابقه تلویزیونی و موبایلی«برخط شو» به مناسبت هفته وحدت با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون و همچنین ورزشکاران مطرح کشور روی آنتن می رود.

این برنامه که در هفته وحدت با کمی تغییر پخش می شود از شنبه تا دوشنبه هر شب به مدت ۱ ساعت روی آنتن خواهد رفت. مسابقه جذاب و پرهیجان برخط شو کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه‌کنندگی محسن سال‌افزون با اجرای متفاوت بهمن هاشمی ساعت ۲۱:۳۰ تماشایی می شود.

گروه تهران و شهروندی برنامه «تهرانگرد»، «در شهر» و «در استان» را در این ایام معطوف به مناسبت روانه آنتن می کند.

برنامه صبحگاهی «یه روز تازه» کاری از  گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که از روز چهارشنبه ۷ تا ۱۳ آبان معطوف به هفته وحدت روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. پخش نماهنگ، وله، موسیقی تصویر مذهبی و ... از جمله میان برنامه هایی هستند که از تامین برنامه و پخش شبکه پنج سیما تقدیم به مخاطبان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha