جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه ای، اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در بیانیه ای، اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کرد.

 در این بیانیه آمده است: این روزها، جهان شاهد جسارت و اهانت های کم سابقه رئیس جمهور کشوری است که خود را مدعی حقوق و قانون گرایی می داند. امانوئل مکرون با حمایت از نشریه ی هتاک به ساحت پیامبر عزیز اسلام به دستاویزی چون آزادی بیان تمسک جسته و به خیال خام خود اراده شیطانی و شوم خود را در پشت این پرده ی نخ نما شده پنهان کرده است.

 پر واضح است که چنین موضع گیری هایی از سر ضعف و استیصال بوده و دغدغه های امثال وی جلوگیری از روحیه رو به تزاید اسلام خواهی است.

 چگونه است که حکومت فرانسه می تواند افراد را به جرم سخن گفتن از هولوکاست تعقیب و محکوم کند و کسی این مساله را نافی آزادی بیان نمی داند اما رئیس این کشور خود را مجاز می داند مقدسات ۲ میلیارد نفر را به سخره بگیرد. طُرفه‌تر آن که فرانسه فقط به خاطر اعتراض اردغان به مکرون، سفیر خود را از ترکیه فرا می خواند و اساساً به یاد نمی آورد که آزادی بیان می تواند دستاویزی برای ترکیه باشد.

   اهانت به برترین مخلوق هستی که جز مهر، عطوفت، عقلانیت و برادری به ارمغان نیاورد، محکوم است و اهانت کنندگان به چنین شخصیتی جز خسران دنیا و آخرت توشه ای نخواهند داشت.

 امید است با همبستگی علما و سران کشورهای اسلامی شاهد رویایی جدی و عملی جهان اسلام با این پدیده شوم باشیم. پیشنهاد می کنم محور هفته وحدت امسال، محکومیت فراگیر اهانت به ساحت گرامی نبی مکرم اسلام باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha