پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه / با اعلام محدودیت های کرونایی و به دنبال آن طرح ممنوعیت ورود به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، امام جمعه جلفا طی تماس های تلفنی با مسئولین ذیربط از اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، در پی اعلام محدودیت های کرونایی و به دنبال آن طرح ممنوعیت ورود به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، حجت الاسلام سنجری امام جمعه جلفا طی تماس تلفنی با دکتر صادق احمدی فرماندار، احمدی دادستان، دکتر فدایی حقی رئیس شبکه بهداشت و درمان و همچنین سرهنگ ولیزاده فرمانده انتظامی این شهرستان از اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرد .

وی در گفتگو فرماندار شهرستان جلفا بر ضرورت تشویق اصنافی که پروتکل های بهداشتی را اجرا می کنند، تاکید کرد و افزود: انتظار می رود برای تشویق واحدهای صنفی که در زمان قرنطینه یا اعلام محدودیت ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اصناف و سایر دستگاه های ذیربط تمهیدات لازم حمایتی اندیشیده شود.

وی با تاکید بر همکاری گروه‌های جهادی و بسیجی در عرصه مقابله با کرونا، اظهار کرد: مردم در محیط‌های عمومی از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را مراعات کنند تا به کرونا مبتلا نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha