جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از مدرسه علمیه الزهرا بافق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: دلجویی از خانواده‌های طلاب درگیر بیماری کرونا لازم است و باید مسئولان مدارس به این مهم توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در معیت حجت الاسلام قره چاهی رئیس بسیج طلاب این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی از مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر در جمع مسئولان و مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق، با  بیان نکاتی در خصوص مراقبت هایی کرونایی، گفت: قشر خواهران حوزوی باید مسائلی را برای تقویت بیماران کرونایی از جمله دلجویی از خانواده های طلاب درگیر کرونا و کمک به آنها در جهت درمان این بیماری منحوس انجام دهند.

وی افزود: آموزش طلاب برای تغسیل امواتی که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته اند از دیگر موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود و در این رابطه افرادی هم از طرف آقایان و هم بانوان مورد آموزش قرار گیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار کرد: اختصاص مرخصی استعلاجی به کادر مدرسه در صورت ابتلا به کرونا و همچنین گذراندن دوران نقاهت به مدت دو هفته بعد از بهبودی در منزل از برنامه های مورد توجه است.

وی در پایان گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا امکان مواجه شدن با کمبود ماسک برای بیماران قابل پیش بینی است و در این زمینه طلاب می توانند گروه جهادی تشکیل دهند و به دوخت ماسک و تهیه وسایل مورد نیاز بیماران بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha