جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان گفت: تا کنون در دوره پاییزی آموزش مجازی مبلغان بیش از ۳ هزار طلبه ثبت نام کرده اند، از این رو زمان نام نویسی تا ۱۵ آبان تمدید شده است.

حجت الاسلام جلال منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد درباره دوره پاییزی آموزش مجازی مبلغان در حوزه علمیه خراسان، ابراز کرد: تا کنون در این دوره بیش از ۳ هزار طلبه ثبت نام کرده اند، لذا با توجه به استقبال طلاب، زمان نام نویسی تا ۱۵ آبان تمدید شده است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام از طریق سامانه طلاب، قسمت تبلیغ، صفحه ثبت نام ها در سایت حوزه علمیه خراسان اقدام کنند.

مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه این دوره به صورت برون خط (آفلاین) برگزار می شود تا طلاب شرکت کننده بتوانند هر زمان که امکان داشتند برنامه ریزی و از دوره بهره مند شوند، گفت: این دوره تا آخر آذرماه بر روی سامانه LMS ۲ حوزه علمیه خراسان بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: امتحانات دوره نیز در دی ماه ۹۹ برگزار می شود و حداقل نمره قبولی نیز ۱۴ می باشد و گواهی نامه شرکت در دوره توسط معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صادر می گردد.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه از برگزیدگان این دوره نیز تقدیر خواهد شد، اظهار کرد: متقاضیان شرکت در این دوره می توانند پرسش های خود را از طریق ادمین کانال معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۴۰۸۹۷۰۸۵۷۷C۷۸۹eb۱fada درمیان بگذارند و یا با شماره ۰۵۱ – ۳۲۰۰۸۴۱۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha