پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صفدر محمدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: فضایل اخلاقی امروز بشر محصول زحمات انبیای الهی است و علما معتقدند علت بقای ادیان الهی بر روی زمین، وجود نازنین پیامبر اکرم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی، شامگاه دوشنبه در مراسم عمامه‌گذاری طلاب ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ص)، اظهار داشت: فضایل اخلاقی امروز بشر محصول زحمات انبیای الهی است و علما معتقدند علت بقای ادیان الهی بر روی زمین، وجود نازنین پیامبر اکرم بود.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غریی با بیان این‌که پیامبر(ص) برای زنده کردن انسان‌ها مبعوث شدند، اضافه کرد: با وجود مقدس رسول اکرم بود که خدای متعال بشریت را از ضلالت و جهالت نجات داده و به سمت نور هدایت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به هفته وحدت، اظهار کرد: دشمنان بشریت امروز می خواهند وحدتی که به برکت وجود پیامبر الهی شکل گرفته، به هم بزنند، چرا که می‌دانند اسلام موجودیت استکباری آنها را با خطر مواجه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان این‌که اصل حرکت انقلاب اسلامی بر اساس استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت و برگرفته از متون دینی و قرآنی است، تصریح کرد: تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۲ اولین حرکت انقلاب اسلامی را پی‌ریزی کرد و در سال ۵۷ که رژیم دست به کشتار ده‌ها دانش‌آموز زد، حرکت انقلاب را شتاب بخشید.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی مهم‌ترین اتفاق بعد از انقلاب بود که در ۱۳ آبان سال ۵۸ روی داد و امام خمینی از آن به انقلاب دوم یاد کردند و به روز استکبار ستیزی نامگذاری شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در پایان با تاکید بر این‌که طلبگی امتداد مسیر رسول خدا است، گفت: طلاب باید ارزش و اهمیت این مسیر را بدانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha