سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا خوشخو

حوزه/ مدیر بنیاد مهدویت در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دعوت به وحدت، یک موعظه و پیشنهاد نیست، بلکه وظیفه و تکلیف است، یعنی همانگونه که مسلمانان موظفند براساس توحید، خدا را عبادت کنند، وظیفه دارند در تحصیل وحدت نیز کوشا باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا خوشخو مدیر بنیاد مهدویت در خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند ضمن تبریک سالروز ولادت نبی‌اکرم(ص) و امام صادق(ع)، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: اهمیت این روز به قدری است که در تمامی مناسبت‌های اجتماعی،از آن به عنوان"یوم‌الله"یاد می‌شود.

وی با بیان این‌که روز ۱۳ آبان یکی از روزهای بسیار تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی یک پدیده بسیار بزرگ و تاریخی است.

مدیر بنیاد مهدویت در خراسان‌جنوبی، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را سه رویداد مهم رخ داده در ۱۳ آبان ماه دانست و یادآور شد: این روز، برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن اشاره به این‌که ۱۳ آبان به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است، ابراز کرد: بر کسی پوشیده نیست که پیام ۱۳ آبان استکبار ستیزی است که نباید از اهمیت آن غفلت شود.

حجت الاسلام و المسلمین خوشخو با تاکید بر این‌که آمریکا در تمام مقتضیات زمانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه کرده است، اذعان داشت: آمریکا و مستشاران و ژنرال‌هایش‌ سالیان زیادی در ایران و حاکمیت آن زمان نفوذ زیادی داشتند؛ آمریکا از همان اول انقلاب و همیشه دشمن خونخوار انقلاب اسلامی بوده است.

مدیر بنیاد مهدویت در خراسان‌جنوبی با تاکید بر این‌که آمریکا جنایات زیادی در مورد مردم ایران مرتکب شده که هرگز فراموش نمی شود، عنوان کرد: خداوند را شاکریم که روز به روز بر عظمت اسلام و جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خوشخو با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده حضور دانش‌آموزان‌ در مدارس و همچنین راهپیمایی این روز فرخنده نیستیم و لذا بایستی پویش‌ سراسری  نوشتن مقاله، انشاء و دل‌نوشته‌ توسط دانش‌آموزان‌ در فضای مجازی راه اندازی شود.

حجت الاسلام و المسلمین خوشخو در ادامه با اشاره به هفته وحدت، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در کلام وحی و  نبی گرامی اسلام(ص) مورد تأکید قرار گرفته، وحدت مسلمانان و پرهیز از اختلاف و چنددستگی است.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی ادامه داد: دعوت به وحدت، یک موعظه و پیشنهاد نیست، بلکه وظیفه و تکلیف است، یعنی همانگونه که مسلمانان موظفند براساس توحید، خدا را عبادت کنند، وظیفه دارند در تحصیل وحدت نیز کوشا باشند.

انتهای پیام/ 14

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha