جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یونس عزیزی داستان‌نویس و مدیر گروه داستان مدرسه اسلامی هنر

حوزه/ به همت مدرسه اسلامی هنر، کارگاه‌های هنری پاییز ۹۹ به سه صورت حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود.

یونس عزیزی داستان‌نویس و مدیر گروه داستان مدرسه اسلامی هنر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های هنری فصل پاییز مدرسه اسلامی هنر گفت: پاییز امسال به سبب شیوع ویروس کووید ۱۹ و برای تسهیل در دسترسی هنرجویان به مباحث آموزشی، کارگاه‌های هنری با رعایت شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا در سه سطح حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: فرایند ثبت‌نام از ابتدای این هفته ۱۰ آبان‌ماه آغاز شده است و تا ۲۵ آبان ادامه خواهد داشت و همه افراد اعم از طلبه و غیر طلبه می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در کارگاه‌های هنری پاییز اقدام نمایند.

این داستان‌نویس و مدرس نویسندگی خلاق، به رشته‌های آموزشی این فصل از کارگاه‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: پاییز امسال با ۲۰ رشته هنری از قبیل نویسندگی خلاق، ویراستاری در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، فیلمنامه‌نویسی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، نگارش خلاق فیلمنامه، مثنوی‌خوانی، روایت‌نویسی، کهن‌خوانی، عکاسی، نقاشی، مبانی کارگردانی، مستند سازی، خوشنویسی، فتوشاپ، مقاله‌نویسی مقدماتی، هنر و زندگی، موشن‌گرافی با موبایل، فتوشاپ، مفاهیم اصلی سینما، مبانی نمایشنامه نویسی و مبانی فیلم کوتاه پذیرای هنرجویان آقا و خانم خواهیم بود.

وی درباره دو رشته مثنوی‌خوانی و کهن‌خوانی توضیح داد و افزود: مثنوی‌خوانی از جمله رشته‌هایی بود که طی دو، سه ترم گذشته مورد تقاضای علاقه‌مندان بود که با تمهیدات بعمل آمده این ترم در خدمت استاد حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم حسینی ژرفا خواهیم بود. در دوره کهن‌خوانی که با حضور یاسین حجازی مولف کتاب‌هایی چون «قاف» و «آه» به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد، این نویسنده به خوانش تاریخ بیهقی خواهد پرداخت و جنبه‌های روایی و داستانی آن را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

عزیزی تصریح کرد: در این دوره  همچون دوره تابستان تخفیف‌های ویژه‌ای برای همه علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ایم. همه هنرجویان از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند. برای دانشجویان ۲۵ درصد و برای طلاب و خانواده‌هایشان ۵۰ درصد تخفیف لحاظ خواهد شد.

مدیر گروه داستان مدرسه اسلامی هنر به نحوه ثبت‌نام در این دوره‌ها پرداخت و یادآور شد: علاقه‎مندان تا ۲۵ آبان‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مدرسه اسلامی هنر به آدرس www.isoa.ir در این کارگاه‌ها ثبت‌نام نمایند. ذکر این نکته لازم است که این دوره برای افراد بالای ۱۷ سال طراحی شده و در پایان مدرک معتبر ارائه خواهد شد و ان‌شاءالله از ۲۶ آبان دوره‌ها آغاز می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha