جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: چه ترامپ و چه بایدن هر کدام به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شوند، بی شک در سیاست خصمانه آنها علیه انقلاب و ملت ایران تغییری حاصل نخواهد بود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، با اشاره به اینکه توسعه و گسترش انقلاب اسلامی تنها با دستان خودمان امکان پذیر است، بیان داشت: اگر می خواهیم که به آرمان های ناب انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم، تنها راه، اتکا به توانایی های داخلی کشور و اتکال به قدرت لایزال خداوند متعال است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان تاکید کرد: بنابراین هرگونه دلبستگی به بیگانگان برای اصلاح امور و بهتر شدن زندگی، یا از روی ساده لوحی است یا شیطنت.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی در داخل کشور به صورت منظم نتیجه انتخابات آمریکا را دنبال می کنند و به صورت خاصی این روند را پیگیری می کنند که این کاری از روی بی بصیرتی و ناآگاهی است.

وی با اشاره به اینکه هر کسی که به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شود، هیچ تفاوتی برای ملت ما نخواهد داشت، افزود: چه ترامپ و چه بایدن هر کدام به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شوند، بی شک در سیاست خصمانه آنها علیه انقلاب و ملت ایران تغییری حاصل نخواهد بود، پس بهتر است که مردم به مسایل مهمتری بپردازند تا به انتخابات آمریکا.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در عمر بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی چندین رییس جمهور دموکرات و چندین رئیس جمهور جمهوری خواه در آمریکا سرکار آمده اند و سیاست همه آنها در قبال انقلاب اسلامی همواره خصمانه بوده است.

دریایی با اشاره به اینکه سیاست بین المللی آمریکا در قبال کشورهایی همانند ایران، تحریم، تهدید و... است، گفت: اگر می خواهیم در برابر زورگویی های کشوری همانند آمریکا قدرت کافی داشته باشیم باید بخش های مختلف کشور چه در حوزه اقتصاد، چه فرهنگ و... تقویت شود زیرا تنها با این راه می توان در مقابل این ابرقدرتهای زورگو قرار بگیریم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در ادامه با اشاره به نقش انجمن های مردم نهاد در بحث فرهنگ سازی در جامعه بیان کرد: در ایام کرونایی جامعه ما در چندین بعد دچار نوسان شده است، یکی بعد سلامت و دیگری بعد فرهنگی و اجتماعی است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه طولانی شدن پروسه این بیماری و قرنطینه خانگی زمینه ساز بروز برخی از ناراحتی های روحی و استرس های مزمن می شود، گفت: فعالان فرهنگی به ویژه سمن ها و انجمن های مردم نهاد می توانند در بعد فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی را در این روزهای ویژه ایفا کنند، البته برای انجام این برنامه ها نیازمند حمایت های بخش دولتی هستیم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های مدون، علمی و کاربردی در بخش فرهنگی می تواند تا سطح قابل ملاحظه ای از مشکلات و بار روانی جامعه در این ایام کرونایی بکاهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha