شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام استوار میمندی-مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس استان فارس گفت: اینکه برخی از سیاسیون فکر کنند با انتخاب بایدن، پای میز مذاکره می‌نشینیم، این‌گونه نخواهد بود؛ راهبرد ما در واقع راهبرد عزت، منافع ملی و استقلال است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص انتخابات آمریکا اظهار داشت: آن‌گونه که سیاسیون کشور ما بر روی انتخابات کشور آمریکا حساب باز می‌کنند، مردم توجه ای ندارند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مردم ایران به همان مقداری که در دوره‌های گذشته درگیر انتخابات آمریکا بودند هستند، نه بیشتر، افزود: مردم فقط می‌خواستند بدانند چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود همین، البته ممکن است این دوره به دلیل اینکه رسانه‌ها به آن دامن می‌زنند جلوه بیشتری داشته باشد، اما مردم می‌دانند که سیاست‌های هیئت حاکمه آمریکا سیاست‌های تعریف‌شده‌ای در جهت حمایت از رژیم صهیونیستی است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه فارس، تأمین منابع استعماری و حفظ روحیه استکباری را ازجمله سیاست‌های هیئت حاکمه آمریکا برشمرد و تصریح کرد: دخالت در امور کشورهای دیگر به بهانه دلسوزی یکی دیگر از سیاست‌های آمریکا بوده و تفاوتی میان آن حزب و این حزب نیست.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که هرکدام از احزاب آمریکایی به قدرت برسند سیاست دشمنی با ملت ایران را ادامه می دهند، اما مقداری روش‌های آن متفاوت خواهد بود، گاهی با دستکش مخملی و گاهی نیز دستکش را بیرون می‌آورند و چهره دشمن‌وار خود را نشان می هند، ازاین‌رو هیچ تفاوتی ندارد، تجربه ثابت کرده که هر دوره‌ای دمکرات‌ها بر سرکار آمده‌اند فشارهای سیستماتیک علیه کشور ایران بیشتر شده است.

عضو شورای حوزه علمیه استان فارس مطرح کرد: اگرچه جمهوری خواهان چهره جنگ‌طلبانه بیشتری نسبت به دمکرات‌ها دارند، اما هر دوره که دمکرات‌ها آمده‌اند فشار سیستماتیک علیه کشور ایران بیشتر شده است.

وی همچنین به سیاست‌های کشور ایران نیز در قبال کشور آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: با روی کار آمدن هر یک از افراد احزاب مختلف آمریکا به‌هیچ‌وجه سیاست‌های کشور ایران در قبال آنان تفاوتی نخواهد کرد، استکبارستیزی، حرکت به سمت تمامیت ارزی و استقلال‌طلبی که آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده تغییر نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین استوار در پایان اذعان کرد: اینکه برخی از سیاسیون فکر کنند با انتخاب بایدن، پای میز مذاکره می‌نشینیم، این‌گونه نخواهد بود؛ راهبرد ما در واقع راهبرد عزت، منافع ملی و استقلال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha