سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه تا روح جمعی در کشور احیا نشود مشکلات برطرف نخواهد شد، گفت: آنچه مهم است روح جمعی است، نه اینکه جناح چپ روی کار که بیاید، آبدارچی را هم چپ بگذاریم، جناح راست هم که بیاید، همه را جابجا کند حتی آبدارچی ها را.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه دوشنبه در دیدار جامعه مهندسین کاشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: تا رسیدن به استاندارهای جهانی در زمینه علمی 50 سال فاصله داریم، لذا با کار گروهی و جمعی خواهیم توانست به  استاندار جهانی علمی دنیا برسیم

وی، به کسب رتبه های فردی ورزشکاران کشورمان در دنیا اشاره کرد و تعاون و همکاری در عرصه های مختلف کشور را ضروری دانست و افزود: وزارتخانه ای به نام تعاون داریم ولی باید بررسی شود که چه مقدار در کارهای تعاونی، گروهی  و حزبی موفق بوده ایم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای موفقیت در عرصه های مختلف باید روح جمعی در جامعه نهادینه شود، ادامه داد: گاهی به دلیل اختلافات سلیقه ای در یک خانواده هم کار جمعی جواب نمی دهد و اصل کار زیرسوال می رود.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: این که امام راحل و مقام معظم رهبر ی بارها فرموده اند اگر با هم متحد باشیم هیچ قدرتی توان مقابله با کشورمان را نخواهد داشت، یک اصل است.

وی با بیان اینکه تا روح جمعی در کشور احیا نشود مشکلات برطرف نخواهد شد، افزود: آنچه مهم است روح جمعی است، نه اینکه جناح چپ روی کار که بیاید، آبدارچی را هم چپ بگذاریم، جناح راست هم که بیاید، همه را جابجا کند حتی آبدارچی ها را.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha