جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی اسدالله زاده ، مدیر مدرسه علمیه جاجرم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمودیه فاروج گفت: ارتقای تراز علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه سبب می‌شود خانواده‌ها اقبال و استقبال بیشتری برای هدایت فرزندان خود به سمت ادامه تحصیل در مدارس علمیه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده، مدیر مدرسه علمیه محمودیه فاروج، امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان که با موضوع جذب و پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید برگزار شد، اظهار کرد: در این مسیر ما باید اصالت حوزه را برای متقاضی ورود به مدرسه علمیه روشن کنیم تا به اهدافش نزدیک شود.

وی با تأکید بر اینکه ما باید بستر معنویت را تقویت و مسیر را هموار کنیم، افزود: به‌عنوان‌مثال باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که طلبه پایه یک نسبت به طلبه پایه دو و سه احترام و جایگاه قائل شود.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با بیان اینکه باید تراز مدرسه را در علم و اخلاق بالا ببریم تا مردم بچه‌هایشان را بیاورند و به حوزه بسپارند، گفت: ارتقای تراز علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه سبب می‌شود خانواده‌ها اقبال و استقبال بیشتری برای هدایت فرزندان خود به سمت ادامه تحصیل در مدارس علمیه داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسن کرابی، مدیر مدرسه علمیه حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) آشخانه نیز در این نشست، اظهار کرد: تبلیغ برای جذب دانش آموزان مستعد به حوزه علمیه باید به‌صورت چهره به چهره باشد تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha