یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبد المجید تناور

حوزه/ مدیر تولید فضای مجازی کنگره ملی شهدا گفت: معرفی شهدای نهضت جهانی اسلام یکی از برنامه‌های مهم کنگره ملی شهدا در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،عبدالمجید تناور پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از صفحات فضای مجازی کنگره شهدای استان قم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که ستاد کنگره شهدای قم تشکیل شد کارگروه‌های مختلفی تشکیل شد که قرارگاه فضای مجازی نیز در ذیل این کارگروه‌ها تشکیل شد.

وی ادامه داد: ترویج سبک زندگی شهدا در فضای مجازی یکی از اهداف تشکیل این قرارگاه است تا عطر و بوی شهدا فضای مجازی را معطر کند.

تناور به تولیدات این قرارگاه اشاره کرد و بیان داشت: تولید انیمیشن، پادکست، بازی‌های رایانه‌ای، عکس نوشت، کلیپ و ... را از جمله تولیدات این قرارگاه عنوان کرد.

وی تأکید کرد: استان قم افتخار دارد که میزبان هزار و ۳۰۰ شهید شهدای نهضت جهانی اسلام است که همین موضوع کار ما را سخت کرده است.

مدیر تولید فضای مجازی کنگره ملی شهدا بیان داشت: معرفی شهدای نهضت جهانی اسلام یکی از برنامه‌های مهم ما در فضای مجازی است.

وی به کار شبانه‌روزی نیروهای انقلاب در این زمینه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود با زحمات شبانه‌روزی فعالان عرصه فضای مجازی تولیدات فاخری در این زمینه تولید و در معرض عموم قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha