شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدی کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم با بیان این‌که حفظ یاد و سیره شهدای دفاع مقدس یک وظیفه است، گفت: حضور در فضای مجازی و نشر آثار شهدا در این فضا می‌تواند جوانان را با سیره شهدا بیش از گذشته آشنا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ مهدی کبیری پور در آیین رونمایی از صفحات فضای مجازی کنگره شهدای استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: حفظ یاد و خاطره‌ای شهدای دفاع مقدس امروز یک وظیفه‌ای است که به دوش سربازان امام خامنه‌ای گذشته شده است تا سیره و راه آن‌ها همواره در جامعه جاری باشد.

وی ادامه داد: امسال با رویکردی که در کنگره شهدا به وجود آمده است شاهد هستیم که بسیاری از اقدامات برکت پیدا کرده و شاهد اقدامات نورانی و پرفروغی هستیم.

کبیری پور میثاق با ولایت و رهبری را یکی از آثار این‌گونه برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: امروز حضور در فضای مجازی و نشر آثار شهدا در این فضا می‌تواند جوانان را با سیره شهدا بیش از گذشته آشنا کند.

وی ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران کنگره ابراز داشت: قطعاً زحمات و تلاش‌های این بزرگواران بی‌نتیجه نخواهد ماند و از اجر اخروی و معنوی آن بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha