جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار اعضای مرکزپژوهشی/همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان به بانوان طلبه پژوهشگر توصیه کرد که موضوعات پژوهشی را متناسب با نیاز روز انجام دهند و نگاه کیفی و بنیادین به پژوهش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، معصومه ناطقی خمسه در نشست اعضای مرکز پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان همدان با حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، امام جمعه همدان، ضمن عرض تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: باتوجه به اینکه سرانه پایین مطالعه در کشور و دغدغه های مقام معظم رهبری، وظیفه همه ما در جهت ترغیب و تشویق  افراد به مطالعه مخصوصا با وجود ویروس کرونا باید بیش از پیش انجام شود.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در ادامه تشکیل مرکز پژوهشی استان را پدیده مبارکی دانست و از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان تقدیر کرد و افزود: ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه های علمیه خواهران وجود دارد که امر تحقیق و پژوهش یکی از این آنهاست. فعالیت چندماهه مرکز پژوهشی و چاپ و انتشار تعداد قابل توجهی کتاب و تدوین مقالات علمی پژوهشی گویای این حقیقت است که بانوان طلبه دارای ظرفیت های بالایی در پژوهش هستند.

دو توصیه مهم امام جمعه همدان به بانوان پژوهشگر

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، بیان داشت: انسان هایی که اهل مطالعه هستند و مطالعه را بخشی از زندگی خود می دانند، پویایی و رشد مضاعفی نسبت به دیگران دارند.

نماینده ولی فقیه در همدان خاطرنشان کرد: پیشرفت اعضای مرکز پژوهشی به دو نکته توجه داشته باشند: اول اینکه موضوعاتی که انتخاب می شود مرتبط با نیاز روز باشد  و دوم هم یک پژوهشگر باید نگاه کیفی خود را تقویت کند تا تحقیقات کاربردی و بنیادین داشته باشد.

در پایان نیز گزارشی از عملکرد مرکز پژوهشی حوزه خواهران استان همدان ارائه شد و از اعضای مرکز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha