جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب سال بانوان

حوزه/ دومین همایش کتاب سال بانوان با معرفی هشت اثر برگزیده و شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان روز پنجشنبه ۲۹ آبان به صورت مجازی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین پارسانیا دبیرعلمی همایش کتاب سال بانوان، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، ریحانه حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام و دیگر معاونان و مدیران این مجموعه حضور داشتند، صاحبان آثار برگزیده در حوزه علوم انسانی و اسلامی و در عرصه زن و خانواده معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.
در مراسم اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان، شادی نفیسی در گروه علمی تفسیر و علوم قرآن با عنوان اثر کتاب «جریان شناسی تفسیر علمی»  و فاطمه وجدانی با عنوان اثر کتاب «از نظر تا عمل؛ طرحی برای تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبایی» در گروه علمی اخلاق و عرفان حائز رتبه برگزیده شدند.
در دومین همایش کتاب سال بانوان، پنج اثر شایسته تقدیر شدند، از جمله کتاب «تاثیر استعاره های مفهومی قرآن بر کلمات قصار امیرالمومنین علی علیه‌السلام» نوشته حسنیه شیخ حمزه نوری در گروه علمی علوم و حدیث و رساله دکترای «مبانی و جلوه های حقوق بزه دیده و متهم در عدالت انتقالی» به قلم مرضیه دیرباز در گروه علمی فقه و حقوق رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.
 مریم عرفانیان نویسنده کتاب «تا ابد با تو می مانم» در گروه علمی ادبیات و هنر؛ فاطمه مغیثی نگارنده کتاب «فراسوی حلقه» در گروه علمی اخلاق و عرفان و  الهام اکبری مؤلف کتاب «شهروندی دیجیتال» در گروه علمی علوم اجتماعی و جامعه شناسی از دیگر حائزان رتبه شایسته تقدیر بودند.
در گروه علمی زن و خانواده نیز زهرا داورپناه با ارائه مقاله «خودآیینی زن مسلمان؛ معنا ها و دشواری ها» به عنوان شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha