پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد فرخفال

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: ما بر اساس مبانی دینی و ارزشی باید به فریاد کسانی برسیم که از حق خود رانده و خانه و کاشانه شان غصب شده اند؛ باید در مقابل این حرکت استکبار ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجازی «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی» گفت: این اجلاسیه در ارتباط با خیانتی است که غرب و استکبار با حمایت بعضی از کشورهای مستعمره خودشان و خیانتی که به مردم فلسطین کرده اند، تشکیل شده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌افزود: سکوت در مقابل  معامله قرن  و خیانتی که بعضی از کشورهای اسلامی انجام داده و در این حرکت شوم سهیم شدند، خیانت به اسلام است.

این استاد حوزه اظهارداشت: ما بر اساس مبانی دینی و ارزشی باید به فریاد کسانی برسیم که از حق خود رانده و خانه و کاشانه شان غصب شده و باید در مقابل این حرکت استکبار هم ایستادگی کرد.

وی بیان داشت: رسالت علما هم موضع گیری و نشان دادن واکنش است، چرا که این حرکت از بین بردن اسلام و حقوق  مسلمانان است و برای همین باید همه مسلمانان به صورت واحد بپاخیزند تا اجازه ندهند این طرح به سرانجام مناسب برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 0
    مسلمان مبادا شوی بی طرف __بپا خیز همیشه بحفظ شرف __حفاظت ز اسلام و از ملک آن ___ یکی از اهم وظایف بدان ___دل دشمنان را بلرزان ز ترس ___بطوری که از ترس گیرند درس ___ توانائی مسلمین در ک کنند ___تجاوز به هر حق را ترک کنند .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 0
    با عرض سلام و احترام بر خوانندگان عزیز ، متأسفانه فراموش کردم اسمم را بنویسم . تعمدی در کار نبود .