شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجلاسیه

حوزه/ نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برنامه های اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی» را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی» و در ادامه خیانت‌های برخی حکام عربی و منطقه‌ای در برقراری ارتباط و پیمان میان آنان با رژیم اشغالگر قدس گفت: این عمل  نشان دهنده ضعف و نداشتن اراده در برابر جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم فاسد و کودک کش صهیونیستی و همچنین معامله‌ی خیانت‌بار قرن برخی کشورها در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی می‌باشد.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان این که همت و عزت مسلمان نشان داده که نقشه‌های شوم دشمنان از جمله معامله‌ نحس قرن، هرگز محقق نخواهد شد اظهار داشت: اما این مسئله خود امتحانی برای سران کشورهای اسلامی بود تا پایبندی خود را به آرمان‌های اسلامی و قدس شریف مشخص کنند ولی در عمل این چنین نبوده است.

این استاد حوزه با توجه به گستره و اقتدار جبهه مقاومت و حمایت ملت‌های مسلمان از این قدرت عظیم گفت: مقاومت در برابر دشمن یک اصل عقلی و شرعی و مقدمۀ برای پیروزی کامل بر دشمنان  است و دگر سو همین مسئله سبب ذلت و پشیمانی دشمنان خواهد شد.

وی  ضمن تأکید بر نقش امت اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های مرتبط با جهان اسلام و رسالت بزرگ اندیشمندان و فرهیختگان مسلمان افزود: مهمترین رسالت اندیشمندان جهان اسلامی را تبیین زوایا و ابعاد توطئه‌های مستکبرین و متکبرین جهانی و نقشه‌های سلطه گرایانه آنان دانست.

مسئول دبیرخانه مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: بر اساس همین رسالت و پس از تصویب هیئت رئیسه محترم مجمع عمومی جامعه مدرسین، اجلاسیه «ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی» در صبح روز پنجشنبه ۹۹/۸/۲۹ برگزار می شود.

وی افزود: در این اجلاسیه سخنرانی ضبط شده حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، از مراجع تقلید و پیام‌های ویدئویی مسئولان و مدیران ارشد نهادهای حوزوی، پیام‌های برخی از علمای کشورهای اسلامی منتشر و آیت الله محسن اراکی، عضو هیئت رئیسه شورای عالی جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه‌های علمیه به ایراد سخن و در نهایت  بیانیه پایانی اجلاسیه هم خوانده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha