چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ اجلاسیه ذلت تسلیم، به دنبال روشنگری است. روشنگری از این لحاظ که امت مسلمان بداند که پیوند بعضی از حکام منطقه با اسرائیل وضعیت خطرناکی را برای منطقه رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجازی « ذلت تسلیم و خیانت به آرمان‌های اسلامی»، گفت: از ابتدا تا امروز اصلی در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ثابت مانده و آن این است که قدس خط قرمز ملت های مسلمان و آرمان اسلامی است.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه افزود: در هر زمانی هم شاهد بودیم که با محوریت مسجد قدس، اتفاقاتی ایجاد شده است. در طول این مدت همیشه حوزه های علمیه و رهبری انقلاب پیشگام بوده و انجام وظائف می کردند و نکته در این مسئله هوشیاری مسلمانان است.

این استاد حوزه اظهار داشت: دشمنان اسلام هر موقع هوشیاری مسلمانان نسبت به ارزشهای دینی و اسلامی را دیدند، از عملکرد خود عقب نشینی کردند و این اجلاسیه ذلت تسلیم، به دنبال روشنگری است. روشنگری از این لحاظ که امت مسلمان بداند که پیوند بعضی از حکام منطقه با اسرائیل وضعیت خطرناکی را برای منطقه رقم خواهد زد.

وی بیان داشت: این پیمان های منطقه ای که میان امارات و بحرین با اسرائیل اتفاق می افتاد، با محوریت معامله قرن است و این معامله نقشه و توطئه بزرگ برای جهان اسلام و منابع طبیعی است. برای همین حوزه علمیه، همیشه حساس بوده و در این ارتباط مجمع عمومی جامعه مدرسین بر اساس رسالت و برای روشنگری وارد میدان شده و اقدام به برگزاری این اجلاسیه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی گفت: امروز شاهد این هستیم که بعضی به نام اسلام کارهایی می کنند و این اجلاسیه به دنبال روشنگری این است که بعضی از ملت ها با تن دادن به ذلت تسلیم خود را به دامن اسرائیل انداخته اند، نه در دامن جامعه اسلامی و لذا باید مواظب شعارهایی که این دولت ها به نام اسلام می دهند باشیم چرا که حرکت و برنامه هایشان خیانت به اسلام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha