پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 928932
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
پشت بام تهران

حوزه/ آی‌فیلمی‌ها از امروز دوم آذر پای تماشای مجموعه تلویزیونی «پشت‌بام تهران» به‌کارگردانی بهرنگ توفیقی و به‌قلم سعید نعمت‌الله می‌نشینند.

به ‌گزارش خبرگزاری ‌حوزه، با پایان پخش سریال «پس از باران»، پخش سریال پربیننده «پشت‌بام تهران» که در سال ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد، از امروز در کانال فارسی این شبکه آغاز می‌شود.

«پشت‌بام تهران» را بهرنگ توفیقی ساخته که کارگردانی سریال‌های «آمین»، «عقیق»، «انقلاب زیبا»، «زیر پای مادر» و «پدر» را نیز در کارنامه خود دارد.

فیلمنامه این سریال را سعید نعمت‌الله به نگارش درآورده است: غیاث صفا جوانی است که در زندگی خود به افق‌های غیر واقعی چشم دوخته است. مامان طاهره مادربزرگ غیاث که تمام دنیای وی است از او خواسته مال حرام وارد زندگی‌شان نشود، اما غیاث در شبی ناخواسته مجبور می‌شود در یک دزدی به دوستش کمک کند و این دزدی آغازی می‌شود برای ورود مال حرام به زندگی غیاث.

کامبیز دیرباز، سام درخشانی، آزاده صمدی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، مجید واشقانی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، کریم اکبری مبارکه، زهره حمیدی و شهین تسلیمی در این مجموعه به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

«پشت‌بام تهران» از امروز یکشنبه دوم آذر هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha