پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضایی شورورزی

حوزه/سرپرست مراکز مشاوره حوزه های علمیه،گفت: مرکز مشاوره شهرک مهدیه با تحولات خوبی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی اکبر شورورزی در آئین افتتاح مرکز مشاوره شهرک مهدیه قم، اظهار داشت: مرکز مشاوره شهرک مهدیه با فراز و نشیب‌های زیادی از سال ۸۷ دایر بود و در هر برهه ای گاهی اوقات پرکار و در برخی به دلیل کمبود اعتبار و بودجه کم کار و در برخی برهه تعطیل شد.

این استاد مرکز مشاوره حوزه افزود: این مرکز مشاور جز مراکزی بود که با توجه به جمعیت طلاب در منطقه نباید تعطیل می شد و باید به هر ترتیبی به کار خود ادامه می داد.

وی تصریح کرد: مرکز مشاور شهرک مهدیه با تحولات خوبی راه اندازی شد و در این باره جلساتی با حجت الاسلام و المسلمین ملکدار برگزار گردید و به طور جهادی اتفاقاتی افتاد و یک اتاق دیگر به مجموعه اضافه شد در حالی که مجموعه در ابتدا یک انبار بود.

حجت‌الاسلام شورورزی بیان کرد: یکی از وجه تمایز این مرکز رعایت کلیه موازین شرعی و شئونات اسلامی است بطوریکه تمامی اساتید و کارشناسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند واقف به این مسائل و حدود می باشند و این یک امتیاز ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز که در دو شیفت صبح و عصر به منظور خدمت رسانی به طلاب و خانواده آنان فعال است، صبح ها اساتید به همراه یک منشی خانم و عصرها نیز تیم آقایان فعال است و صرفا در یک مورد اشتراک وجود دارد که مشاور خانواده بوده و ترجیح باشد که اساتید آقا بررسی داشته باشند.

استاد مشاور حوزه علمیه قم گفت: این ملاحظات در مرکز مشاور اجرا می شود، منشی خانم و آقا حضور دارند  و حجت الاسلام و المسلمین جیرانی مدیر داخلی مرکز مشاوره خواهد بود.

وی افزود: این مرکز در موضوعات مختلف اساتید خانم را در حوزه کودک و نوجوان، روانشناختی و خانواده داریم و این افراد در مرکز مشاوره در شیفت صبح خدمات را ارائه خواهند کرد و در عصر آقایان را داریم که آماده ارائه خدمات به طلاب و خانواده معظم ایشان می باشند.

حجت الاسلام شورورزی زمان فعالیت مرکز را به صورت ثابت ۹ تا ۱۲ شیفت بانوان و عصر از ۱۵ تا ۱۹ ویژه آقایان عنوان کرد و گفت: امید داریم در این مجموعه منشی و پاسخگویی تلفنی را داشته باشم و شبکه اطلاع رسانی مجازی ویژه ساکنین شهرک به صورت مستقل راه اندازی کنیم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha