شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کشف داروی قاچاق

حوزه/سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در سپاه الغدیر در یک عملیات موفق به کشف و انهدام شبکه توزیع داروهای کمیاب و نایاب در یزد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، صبح امروز همزمان با میلاد امام حسن عسکری علیه السلام طی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه استان یزد شبکه توزیع داروهای کمیاب و نایاب (مربوط به کرونا مانند رمدیسیور، اکتمرا، فاویپیراویر و سایر داروهای کمیاب غیر کرونا ) متلاشی شد.

بر اساس این گزارش، در این راستا از محل و مخفیگاه های ۶ متهم بازرسی شد که از متهمین حجم زیادی از دارو به مبلغ تقریبی یک میلیارد وچهارصد و شصت میلیون  ریال و ۳۵۰۰ کیلو برنج کشف و ضبط شد.

در هفته جاری نیز، طی بررسی و بازرسی به عمل آمده توسط پاسداران گمنام امام زمان اطلاعات ناحیه میبد از دو واحد آزمایشگاهی در میبد و اردکان به دلایل عدم انطباق جواب های تست کرونایی با واقعیت و گرانفرشی به دستور مقام قضایی پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

گفتنی این فرد سود جو با سوءاستفاده از موقعیت خود زمانی که فرد برای گرفتن جواب آزمایش بیمار خود به آزمایشگاه مراجعه می کرد با پرسیدن وضعیت بیمار اقدام به صدور جعلی جواب آزمایش جعلی و دریافت ۵۰۰ هزار تومان هزینه تست می کرد.

.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha