چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فروتن

حوزه/ دبیر علمی رقابت علمی نخبگانی حوزه علمیه خراسان گفت: این رقابت در سه سطح ۱ و ۲ و ۳ امروز پنج شنبه ۶ آذر از طریق سامانه LMS این حوزه آغاز شد.

حجت الاسلام فروتن در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد اعلام کرد: رقابت علمی نخبگانی در سه سطح ۱ و ۲ و ۳ امروز پنج شنبه ۶ آذر ساعت ۸ صبح از طریق سامانه LMS حوزه علمیه خراسان آغاز شد.

وی با بیان اینکه  مدت آزمون ۱۲۰ دقیقه است، ابراز کرد: برای هر سطح ۸۰ سؤال چهار گزینه ای (۴۰ سوال فقه و ۴۰ سوال اصول) و ۴ سؤال تشریحی طراحی شده است که هر سؤال چهار گزینه ای یک امتیاز و هر سؤال تشریحی ۵ امتیاز دارد و در مجموع ۱۰۰ امتیاز برای هر سطحی درنظر گرفته شده است.

دبیر علمی رقابت علمی نخبگانی حوزه علمیه خراسان افزود:‌ کسانی که بیشتر از ۷۰ امتیاز را کسب کنند، برای مرحله دوم رقابت علمی نخبگانی دعوت می شوند .

وی با اشاره به اینکه این رقابت نمره منفی دارد و به ازای هر ۳ پاسخ اشتباه، یک امتیاز کسر می شود، گفت:‌ پاسخنامه تفصیلی سؤالات، یک ساعت بعد از رقابت ساعت ۱۱ ظهر در کانال ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۳۸۶۲۵۶۰۸۳۲C۹abcc۹c۸۳۷ بارگذاری می شود.
گفتنی است، در نخستین دوره  رقابت علمی نخبگانی فقه و اصول حوزه علمیه خراسان، بیش از ۹۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که امروز در این آزمون مجازی شرکت می کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha