جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
المپیاد

حوزه/ دبیر علمی اولین رقابت علمی نخبگانی با رویکرد فقه و اصول(المپیاد) حوزه علمیه خراسان از برگزاری آزمون آزمایشی برای آشنایی بیشتر با نحوه سوالات در سامانه lMS ۲ این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل فروتن در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد، از برگزاری اولین المپیاد علمی با رویکرد فقه و اصول خبر داد و با اشاره به استقبالی که از این رویداد شده است، گفت: کمیته برگزاری رقابت علمی نخبگانی در نظر دارد برای آشنایی متقاضیان شرکت در این رویداد علمی در ۲۴ مهرماه ۹۹ ساعت ۱۰ صبح، در سامانه lMS ۲ سوالاتی را بارگذاری کند که به فضای آزمایشی و البته آشنایی ثبت نام کنندگان با چگونگی سوالات کمک می کند.

وی افزود: در آزمون آزمایشی، تعدادی سوال با رویکرد کاربردی، تحلیلی و دانشی با محوریت فقه و اصول، برای سه سطح ۱، ۲ و ۳ بارگذاری می شود.

دبیر علمی اولین رقابت علمی نخبگانی رویکرد فقه و اصول(المپیاد) حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه در این آزمون آزمایشی، حدود ۱۲ سوال(۶ تا فقه و ۶ تا اصول) مدت زمان ۳۰ دقیقه برای پاسخگویی، در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: پاسخنامه تفصیلی سؤالات آزمایشی، در سامانه lms ۲ و کانال خبری المپیاد بارگذاری می شود.

وی با تاکید بر اینکه این فرایند آزمایشی، تاثیری در امتیازدهی رقابت اصلی مرحله اول ندارد و صرفا آموزشی است، ضمنا یادآور شد که تاریخ رقابت علمی نخبگانی مرحله اول مورخ پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ می باشد.

حجت الاسلام فروتن در پایان افزود: اطلاعات کامل متعاقبا برای ثبت نام کنندگان ارسال می شود و علاقه مندان می توانند برای اطلاع از اخبار رقابت علمی نخبگانی به کانال آن در ایتا به نشانی 
https://eitaa.com/joinchat/۳۸۶۲۵۶۰۸۳۲C۹abcc۹c۸۳۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha