شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مسئول مرکز مشاوره و مهارت‌آموزی حوزه علمیه خراسان از آغاز ثبت‌نام دوره های مقدماتی ویژه مهرماه ۹۹ در این مرکز خبر داد.

سید حامد عاملی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزامات و محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی، دوره های جدید در سال ۹۹ به صورت مجازی برگزار شدند.

مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان، به شروع ثبت نام در هشت دوره جدید تا ۲۰ مهرماه در این مرکز اشاره کرد و افزود: ثبت نام دوره های آموزشی مزاج شناسی با رویکرد نوین، اصول و فنون مشاوره، روانشناسی اسلامی، اشتغال در هزاره سوم، مهارت های ارتباط، پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان و روش های ایجاد انگیزه و نظارت تحصیلی از سوی والدین، آغاز شده است و تا بیست مهرماه ادامه خواهد داشت.

عاملی با بیان اینکه مزاج شناسی با رویکرد نوین با سرفصل های شناخت انواع مزاج، خصوصیات جسمی هر مزاج، تاثیر مزاج شناسی در انتخاب همسر، شناسایی بیماری‌های هر مزاج، برگزار می شود، گفت: دوره اصول و فنون مشاوره نیز با موضوعات اصول و فنون کاربردی مشاوره، آئین مشاوره دهی حرفه ای، بایستگی های مشاور و مشاوره، فنون مدیریت جلسه مشاوره و شیوه مواجهه با مقاومت مراجعه کننده، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دوره روانشناسی اسلامی با سرفصل هایی از قبیل قرآن و روانشناسی، بیان دیدگاه های مختلف در مورد افسردگی، راهکارهای روانشناسی اسلامی، رابطه علم و دین و ...، دوره پرورش خلاقیت در کودک و نوجوان با موضوعات ویژگی های افراد خلاق، موانع خلاقیت، اصول پرورش خلاقیت و... و همچنین دوره هنر ارتباط، راهکارهای چگونگی برقراری ارتباط موثر با مخاطبین را آموزش می دهند.
مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه انگیزه و ایجاد آن در کودک و نوجوان و سبک فرزندپروری در دوره روش های ایجاد انگیزه و نظارت تحصیلی والدین، آموزش داده می شود، افزود: عصر دانایی چیست، تفاوت آن با قدیم، بازار کار و مهارت اشتغال زایی در عصر دانایی و...، از سرفصل های دوره اشتغال در هزاره سوم است.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام دوره‌های آموزش مجازی مهرماه مرکز مشاوره با اعطاء گواهینامه تا ۲۰ مهر است، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره ها می توانند از طریق ارتباط با آیدی @M_moshavereh۱ و همچنین کانال این مرکز به آدرس https://eitaa.com/moshaverhh۹۷ در پیام رسان ایتا در هر یک از دوره های مدنظر ثبت نام کنند.

گفتنی است، برای کسب اطلاع بیشتر نیز، شماره تماس ۳۲۰۰۸۸۰۲ - ۳۲۰۰۸۸۰۳ – ۰۵۱ نیز در اختیار مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha