یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمک مومنانه در شهرستان آبدانان توسط طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه جواد الائمه علیه السلام

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، از اهدای کمک‌های مؤمنانه، از طرف مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان بندر امام، به خانواده‌های کم برخوردار خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از اهدای مستمر کمک‌های مؤمنانه، از طرف این مدرسه علمیه، به خانواده‌های کم برخوردار خبر داد و گفت: با توجه به شرایط نا بسمان اقتصادی، به‌صورت ماهیانه، از طرف مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام، کمک‌های مؤمنانه، به خانواده‌های کم برخوردار اهدا می‌شود. تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، اهدای کارت‌های هدیه، پرداخت هزینه خرید نان و پرداخت هزینه خرید پوشک و شیر خشک ازجمله این کمک‌هاست.

وی بابیان اینکه طلاب این مدرسه علمیه حضور فعالی در سطح منطقه دارند اظهار داشت: در ۳ سال اخیر، ۱۴ طلبه از این مدرسه علمیه، ملبس به لباس روحانیت شده‌اند که نقش به سزایی در تبلیغ و انجام امور فرهنگی در سطح منطقه و روستاهای اطراف داشته‌اند. همچنین با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، و عدم امکان برگزاری دوره‌های حضوری تلبس، ۷ نفر از طلاب نیز مشغول گذراندن دوره‌های مقدماتی تلبس به‌صورت مجازی هستند که آن‌ها نیز به‌زودی ملبس به لباس روحانیت خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قبل از شیوع ویروس کرولا، دوره‌هایی جهت تقویت بینش طلاب برگزار شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری دوره‌های سیاسی، کارگاه‌های پژوهشی، کارگاه امامت، کارگاه ادبیات عرب و برگزاری دروس اخلاق اشاره کرد.

حجت‌الاسلام موسوی، در پایان، ضمن اشاره به اهمیت مسائل تهذیبی خاطرنشان کرد: طلاب علاوه بر اهمیتی که به مسائل علمی خود می‌دهند به باید مباحث تهذیبی نیز توجه داشته باشند. تهذیب شاخه‌های مختلفی دارد و یکی از آن‌ها اهمیت به ورزش به‌منظور حفظ تندرستی است. شایسته است که طلاب در کنار مباحث تحصیلی به ورزش نیز توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام./

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha