جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رونمایی از طرح امام محله

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا از اجرای طرح امام محله با محوریت مساجد خبر داد و گفت: برای هر محله پرونده ای جامع  پیش بینی شده تا امام محله بتواند با اشراف کامل طرح را پیگیری و مشکلات مردم را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام محمد بهشت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در دیدار با مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در ارتباط با طرح امام محله، اظهار داشت: به لطف خداوند و با تلاش و پیگیری مستمر طرح امام محله با محوریت مساجد در برخی روستاها و محله های شهرستان دنا از جمله مسجد ولی عصر(عج) محله عباس آباد سی سخت با محوریت روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در حال اجراست.

وی تصریح کرد: اجرای طرح امام محله با توجه به تحقیقات میدانی وسیع، شناسایی فرصت ها، آسیب ها، نیازها و پتانسیل هر محله صورت می پذیرد و برای هر محله پرونده ای جامع  پیش بینی شده تا امام محله بتواند با اشراف کامل طرح را پیگیری نماید.

حجت الاسلام بهشت در ادامه تصریح کرد: نباید منتظر نهادها و سازمان های دولتی ماند، بلکه باید با تاکید بر ظرفیت های مردم هر منطقه، مشکلات آن منطقه را حل و فصل کرد.

در این جلسه ستار هدایت‌خواه، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت بد اقتصادی و مشکلات روزافزون مردم، گفت: امروزه دیگر کسی نمی تواند با شعارهای جذاب اما بدون پشتوانه با کار فرهنگی صرف بدون توجه به وضعیت معیشتی و رفع نیازهای مادی، مردم را دعوت به اسلام و آرمان های انقلاب کند.

وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که همان تمدن سازی است، باید با مدیریت جهادی و با ساماندهی گروه های مردمی آتش به اختیار و با تکیه بر نیروهای جوان و مستعد مشکلات و معضلات مردم را مرتفع کرد.

هدایتخواه در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر اجرای دقیق طرح امام محله، بیان کرد: این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و رفع مشکلات مردم است که در آن روحانی در همه زمینه های فرهنگی، اقتصادی و آموزشی در محل فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ابتدا عناصر فعال در هر زمینه شناسایی، سپس این نیروها فعال شده و براساس نیازسنجی های صورت گرفته اولویت بندی و فعالیت می کنند.

در پایان این جلسه از پرونده محله محوری با محوریت امام محله در سنگر مسجد که توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا تهیه و تدوین شده رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha