پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلی در جلوگیری از تجمعات، تصریح کرد: حفاظت از جان مردم جای تعارف ندارد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی در نشست ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه و چگونگی اجرای طرح شهید سلیمانی، با قدردانی از فرماندهان نواحی و بسیج جامعه پزشکی، گفت: کرونا زندگی همه را تحت تاثیر قرار داده و اثر منفی در حوزه فرهنگ و علم و دانش داشته است.

وی، طرح شهید سلیمانی  را یک طرح جامع دانست و بر همکاری همه دستگاه در اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: نباید در گذر زمان مجریان طرح دلسرد شوند و عقب نشینی کنند، زیرا حفاظت از جان مردم جای تعارف ندارد. 

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: در بحث برخورد با تجمعات، رئیس دادگستری، نیروی انتظامی، عوامل امنیتی و شورای تامین وارد میدان شده‌اند، چرا که تجمعات خیلی از کارها و و زحمات و سرمایه‌ها را بر باد می‌دهد. 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلی در جلوگیری از تجمعات، گفت: علت اصلی مرگ و میر و شیوع گسترده ویروس، این تجمعات است؛ ما شرایط سخت تر از این دیده ایم و با مدیریت درست و بسیج نیروها از بحران‌های مثل جنگ عبور کرده ایم و امروز هم می توان از این شرایط عبور کرد.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: امروز شرایط بیمارستان‌های ما خوب نیست و پیشگیری تنها راه جلوگیری از شیوع ویروس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha