سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بسیج

حوزه/ با حضور حجت‌الاسلام علیزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح، مسئول سازمان بسیج اصناف استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور  مسئول بازرسی سپاه فتح، حجت الاسلام سیاوش علیزاده مسئول سازمان بسیج طلاب استان، در سالن ستاد تخصصی بسیج اقشار استان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد سعادت به عنوان مسئول جدید بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار ولی شکوهیان که با افتخار بازنشستگی نائل آمده، تجلیل شد.

حجت الاسلام سیاوش علیزاده، مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه فتح در این مراسم با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، گفت: روز دانشجو به عنوان نماد مقاومت در برابر استکبار ثبت و ماندگار شده است.

اسلامی شدن بازار از اهداف سازمان بسیج اصناف است
سرهنگ پاسدار زریر فرضی زاده، مسئول بازرسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و ۱۱ هزار شهید اصناف، گفت: شهید عراقی از شهدای شاخص اصناف کشور بودند که به همراه فرزندش توسط گروه فرقان به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به اینکه سه میلیون نفر از جمعیت کشور را اصناف تشکیل می دهند، گفت: ماموریت هایی برای سازمان بسیج اصناف تعریف شده است که در وهله نخست، صاحبان صنوف را برای عضویت در بسیج اصناف ترغیب کنیم و این احساس را در انها بوجود بیاوریم که گوش شنوایی برای شنیدن سخنان آنها وجود دارد.
مسئول بازرسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  الگو شدن و اسلامی شدن بازار از اهداف سازمان بسیج اصناف است.
فرضی زاده ادامه داد: گسترش نماز اول وقت بین بازاریان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بازار، تولید و ترویج پوشاک ایرانی اسلامی، تکریم خانواده شهدای اصناف و برگزاری یادواره های شهدای اصناف، جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی، برگزاری اردوهای جهادی  به منظور استفاده از ظرفیت این قشر برای کمک به مناطق محروم از دیگر اهداف بسیج اصناف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha