جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور صدها معترض در راهپیمایی ضداسلام‌هراسی در بریستول

حوزه/ در واکنش به کشته شدن دو مسلمان در حملات چاقوکشی در فرانسه، صدها تظاهرکننده در بریستول، به افزایش روزافزون اسلام‌هراسی در این کشور اعتراض کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bristolpost، بیش از سیصد نفر در شهر بریستول در انگلیس، راهپیمایی اعتراض‌آمیز در اعتراض به کشته شدن مسلمانان در فرانسه در حملات چاقوکشی شرکت کردند و خشم‌شان را از افزایش روزافزون اسلام‌هراسی در فرانسه ابراز داشتند.

این راهپیمایی عصر امروز در ساعت ۱ بعد از ظهر آغاز شد. در واکنش به مرگ دو مسلمان که در زیر برج ایفل چاقو خورده بودند.

پیش از تجمع اعتراضی راهپیمایان، دو تظاهرات نیز  در کالج گرین برگزار گردید. پلیس تظاهرات را زیر نظر داشته اما هنوز جزئیاتی از اقدامات نیروهای پلیس در این رابطه منتشر نشده است.

این اعتراضات در حالی است که بریستول برای مقابله با ویروس کرونا در محدودیت‌های سطح ۳ قرار گرفته است.

با این حال پلیس بریستول رسما اعلام کرده که تحت محدودیت‌ها اعتراضات ممنوع نیستند.

استیو کندال رئیس بازرسی گفت: یکی از این رویدادها در ابتدا قرار بود ماه گذشته برگزارگردد که در نتیجه ممنوعیت اعتراضات در حین قرنطینه عمومی به تعویق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که بیماری کرونا به هیچ وجه پایان نیافته است و تجمعات بیش از شش نفر هنوز مخالف این مقررات هستند ، اما اکنون در صورت رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات و اعمال اقدامات ایمنی ، اجازه به فعالیت‌های اعتراضی داده شده است. ما از برگزارکنندگان این رویداد سپاسگزاریم که با ما همکاری کردند و ارزیابی ریسک مناسب را انجام دادند و اقدامات محدودکننده را برای محدود کردن شیوع ویروس انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha