جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: نیروی انسانی به عنوان مهم ترین سرمایه حوزه های علمیه به حساب می آید و در قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین شاهد هستیم که طلاب به صورت مخلصانه و متعهدانه در این فضا فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا ظهر امروز در جلسه مشترک مسئولین حوزه علمیه قزوین با اعضای نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گفت: قرارگاه جهادی شهدای استان قزوین در ۶ کمیته راه اندازی شده و خدمات مختلفی را در زمینه های فرهنگی، رسانه ای، غسل، کفن و دفن بیماران کرونایی، حضور در بیمارستان و غیره را انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: در استان قزوین باید سازوکاری فراهم شود تا بدین وسیله بتوان خدمات جهادی را به صورت متمرکز، هدفمند و حتی با حمایت دستگاه‌های دولتی انجام داد تا بدین وسیله بتوانیم شاهد اثرگذاری بیشتری در سطح جامعه باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت استان قزوین در حد توان و تا آخرین روزهای شیوع این ویروس در کنار مردم و کادر درمانی خواهد بود و فعالیت های خود را به صورت مستمر  ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با محوریت معاونت تبلیغ به عنوان پنجره خروجی حوزه علمیه به حساب می آید و طلاب در این قرارگاه حضور اجتماعی و احساس مسئولیت را درک می کنند و براساس استعدادهای خود وارد کمیته های مورد نظر می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت استان قزوین بسیار کاربردی ارزیابی می شود و فعالیت آن برای حوزه علمیه هم از اهمیت بالایی برخوردار و بسیار مهم است.

وی بیان کرد: نیروی انسانی به عنوان مهم ترین سرمایه حوزه های علمیه به حساب می آید و در این قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین  شاهد هستیم که طلاب به صورت مخلصانه و متعهدانه در این فضا فعالیت می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر طلاب استان قزوین در زمینه کمی و کیفی مشارکت خوبی داشته اند که امیدواریم این مشارکت را با توجه به حمایت های مادی و معنوی ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: همانطور که در جلسه با ریاست دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد، چه خوب است  که بتوانیم در مراکز درمانی دفتر مشاوره دینی داشته باشیم تا بیماران و همراهان بیمار که سؤال شرعی و یا دیگر مباحث دینی داشته باشند با روحانیون و مبلغین در میان بگذارند که اثرگذار است.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha