یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
پیش نشست همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه/ سی و هفتمین پیش نشست دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع «مؤلفه های عرفان اجتماعی در مکتب شهید سلیمانی» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سی و هفتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی مشترک دومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی: «مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن‌ساز" از سوی گروه معارف اسلامی دانشگاه جامع امام حسین(ع) و با همکاری گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: در این کرسی علمی ترویجی، عرضه و نقد دیدگاه علمی، «مؤلفه‌های عرفان اجتماعی در مکتب شهید سلیمانی» با ارائه حجت‌الاسلام والمسلمین  محمدجواد رودگر، دانشیار گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با نقد حجت‌الاسلام والمسلمین  محمود پاکیزه، استادیار پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) و استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) و آقای مهدی جمشیدی (عضو هیئت علمی گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

دکتر علی خلیلی طسوجی، عضو هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه جامع امام حسین(ع) دبیر علمی این نشست مجازی است که در روز شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰، در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست علمی، می توانند به لینک حضور مجازی در نشست به آدرس: https://vc.isu.ac.ir/ch/imgt؛ مراجعه نمایند. (لطفا با گزینه مهمان وارد شوید و نام و نام خانوادگی، کدملی، دانشگاه محل تحصیل(خدمت) خود را مرقوم فرمایید.)

خاطرنشان می گردد: به شرکت‌کنندگان در جلسه گواهی شرکت در نشست علمی ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha